Hop til indhold
Rambuk

Jasmin, Hvidovre - fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Det lykkedes mig at få aftalt en tid her til morgen med Jasmin. Vi havde på forhånd aftalt at hun skulle lære mig og fistfucke en pige, da det var ukendt territorium for mig og havde stået på ønskelisten længe. Jeg blev guidet hen til et industrikvarter i Hvidovre og modtaget af en storsmilende og morgenfrisk Jasmin, der tydeligvis havde glædet sig til det forløb vi havde aftalt. Lokalerne er som sådan meget hyggelige/hjemmelige, selvom de er i en erhvervsbygning og der er gode rummelige forhold. Vi talte lidt om stort og småt og jeg fik hurtigt smidt den værste nervøsitet. Jasmin er meget afsalppet og har en naturlig tilgang til sex, hvilket hurtigt får én til at føle sig tryk (og liderlig). Hun lagde ud med fantastisk lækker fransk med gummi. Normalt siger det mig ikke så meget, men hun er virkelig god med munden og jeg nød det i fulde drag. Min fornemmelse er at det varede 15-20 minuter, men svært at vurdere når man ligger der og lader sig forkæle. Så hviskede hun kælent "nå, skal jeg lære dig og fiste en pige" og svaret var prompte "ja tak". Hun smuttede lige ud et kort øjeblik og kom tilbage med glidecreme og et forventningsfuldt smil. Hun ligger ikke skjul på at hun elsker anal og fisting (altså hver for sig - ikke analfisting så vidt jeg ved). Hun forklarede mig hvordan jeg skulle folde hånden og hvordan jeg skulle bruge den i hende. Hun nyder det i fulde drag og hjælper dig til at give hende de vildeste orgasmer og sprøjteorgasmer. Faktisk kørte vi på ca. 30 minuter og hun fik nogen sprøjteorgasmer som var helt uden for skalaen. Jeg blev selv skrup liderlig af at mærke og se hvor meget hun nød det og til sidst kunne jeg ikke holde mig mere og vi hjalp hinanden til en skøn afslutning. Jeg har længe gået med tanken om at prøve og fiste en pige og må sige at Jasmin er den ultimative oplevelse for en newbie som mig. Jeg kan ikke forestille mig et bedre forløb og skulle løsten til en ny omgang melde sig vil jeg helt sikkert besøge hende igen. Suveræn topkarakter på fistingskalaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for en skøn oplevelse i morges... det var ultimativt fedt.. smiler endnu *gg*  og "den våde plet fik da en helt ny betydning" :) 

 

mange mange frække knus til dig for en absolut topklasse oplevelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu' en flot anmeldelse, Rambuk.

Jeg har selv prøvet springvand i middelsvær dosis hos Miss H på Nørrebro, hvor jeg næsten fik spulet kontaktlinserne ud. Jeg finder fænomenet enormt fascinerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overjer sku os lige at besøge hende har efterhånden kun læst god anmeldser af hende..

Hvor gammel er hun og har hun en ung pige krop?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arrh Stolle, for pokker.

Brug dog øjnene og søgefunktionerne herinde. Jasmin er sgu' ikke til at overse :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse rambuk.

Måtte læse den op til flere gange for at forstå det virkelig kunne værre sandt, det må helt sikkert værre toppen af poppen eller hvad det nu hedder :-)

Kan se du skriver morgen der står både Kl 8 og 9 hvad tid er rigtig.

Hvis kl8 kan lade sig gøre, må jeg heller få en tid, så jeg kan få samme oplevelse, er helt vildt tændt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse rambuk.

Måtte læse den op til flere gange for at forstå det virkelig kunne værre sandt, det må helt sikkert værre toppen af poppen eller hvad det nu hedder :smile:

Kan se du skriver morgen der står både Kl 8 og 9 hvad tid er rigtig.

Hvis kl8 kan lade sig gøre, må jeg heller få en tid, så jeg kan få samme oplevelse, er helt vildt tændt.

 

Hun åbnede kl. 10.00 i dag og jeg stod der sharp efter at have tænkt med røven og luskede rundt ved et fitness center på modsatte side, som jeg fejlagtigt troede var stedet. Det halp og læse husnumrene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende oplevelse og J er sikkert god! Personligt bryder jeg mig dog ikke om FF - har en idé om at det molesterer underlivet på kvinden og ekspanderer vagina omend jeg godt er klar over argumentet med, at når vagina kan udvides til en fødsel, så er FF jo det rene barnemad i forhold til et normalt baby hoved. Alligevel er jeg ikke så vild med tanken om det selv om jeg normalt er tiltrukket af lidt kinky kvinder! Men det kan være, at jeg kan revidere min opfattelse omkring dette hvem ved! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt bryder jeg mig dog ikke om FF - har en idé om at det molesterer underlivet på kvinden og ekspanderer vagina omend jeg godt er klar over argumentet med, at når vagina kan udvides til en fødsel, så er FF jo det rene barnemad i forhold til et normalt baby hoved.

 

du kan faktisk ikke sammenligne... 

 

udvidelsen under fødsel sker som en naturlig følge af at kroppen arbejder med muskulaturen... det betyder ikke at pigen kan fistes hverken før eller efter fødsel :) omvendt betyder det at en pige kan fistes absolut ikke at hun er disponeret for en let fødsel :)

 

men jeg kan så afsløre at det muskelarbejde pigen oplever i forbindelse med sprøjteorgasmer er verden bedste (og mest tilfredsstillende) bækkenbundsøvelser, så hvis pigen skulle blive udvidet af FF - så skal du bare give en sprøjteorgasme bagefter - så er det problem neutraliseret *gg*

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arrh Stolle, for pokker.

Brug dog øjnene og søgefunktionerne herinde. Jasmin er sgu' ikke til at overse :lol: :lol: :lol:.

Ha ha. Jo det kan jo være svært at få øje på det lille selvudslettende nips.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha. Jo det kan jo være svært at få øje på det lille selvudslettende nips.

 

6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp  :wub:  det er god humor på en ellers grå fredag....  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå tilbage til anmeldelsen. jeg syntes egentlig tanken om sådan at proppe hånden op i en vildt fremmed kvinde virker stimulerende og pirrende. men jeg vil få endda meget svært ved at formulere over for hende, hvad der er min hensigt. Tanken om at penetrere en fremmed pige i enden med en finger virker også tiltalende på mig. Første gang jeg besøgte en professionel pige, var også grænseoverskrigende. Så måske skal der bare mere og mere til for at dække mine behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du kan faktisk ikke sammenligne... 

 

udvidelsen under fødsel sker som en naturlig følge af at kroppen arbejder med muskulaturen... det betyder ikke at pigen kan fistes hverken før eller efter fødsel :) omvendt betyder det at en pige kan fistes absolut ikke at hun er disponeret for en let fødsel :)

 

men jeg kan så afsløre at det muskelarbejde pigen oplever i forbindelse med sprøjteorgasmer er verden bedste (og mest tilfredsstillende) bækkenbundsøvelser, så hvis pigen skulle blive udvidet af FF - så skal du bare give en sprøjteorgasme bagefter - så er det problem neutraliseret *gg*

 

Med dit svar J argumenterer du jo faktisk så indirekte imod FF - det kan altså være skadeligt. Mit skriv var ment som en håndsrækning til dem som faktisk tilbyder FF. Jeg forstår ikke dit svar nu da du tilbyder FF. Jeg har bare en idé om af FF Qs er alt andet end snævre og dermed kun velegnede til fyre som Big Dick og måske Jernet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med dit svar J argumenterer du jo faktisk så indirekte imod FF - det kan altså være skadeligt. Mit skriv var ment som en håndsrækning til dem som faktisk tilbyder FF. Jeg forstår ikke dit svar nu da du tilbyder FF. Jeg har bare en idé om af FF Qs er alt andet end snævre og dermed kun velegnede til fyre som Big Dick og måske Jernet.

 

 

Underforstået at hvis de ikke samtidigt kan give sprøjte orgasmer og lave disse øvelser vil de blive udvidede og molestrerede i underlivet af FF. Man kan også se, at mange piger som har tilbudt Græsk igennem årene bestemt ikke har verdens kønneste anus åbning. Det har jeg selv konstateret ved selvsyn faktisk. Jeg synes at Græsk er fedt, men vil tilråde, at man begrænser det rent forretningsmæssigt, da jeg har set hvad det kan gøre ved en Q hvis der er blevet udført Græsk over en årrække på diverse massagepiger! Der må være andre som har gjort sig samme erfaringer?? Oder was??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med dit svar J argumenterer du jo faktisk så indirekte imod FF - det kan altså være skadeligt. Mit skriv var ment som en håndsrækning til dem som faktisk tilbyder FF. Jeg forstår ikke dit svar nu da du tilbyder FF. Jeg har bare en idé om af FF Qs er alt andet end snævre og dermed kun velegnede til fyre som Big Dick og måske Jernet.

Aaa ikke helt korrekt, men forstår din tankegang... Jeg er snæver og stram, det er jeg på trods af to fødsler og det er fordi jeg træner mine bækkenbundsmuskler som alle andre muskler i min krop. Det er jeg fordi jeg godt ved, at med den mængde sex ( også af store jern... Smiler) ja så er jeg nødt til at træne ekstra for at mine muskler, blære osv kan holde til livet som meget aktiv sexuelt...

Når en kvinde har født, får hun efter veer. Dette er en sammentrækning af livmoderen og hele muskulaturen. Dette er naturens måde at rette op på fødsler. Hermed ikke sagt at vi ikke skal træne, for det skal vi ( også mænd) hele livet for at kunne grine, hoppe osv uden lidt tis mis til følge bla... Dette kan ikke sammenlignes med sex og ff, da naturen ikke sætter så kraftigt ind her, dette skal man selv til dels rette op på ved megen brug af disse lege... Jeg har kollegaer der har dyrket for meget græsk og ff med det til følge, at de må gå med tamponer både i missen og måsen for ikke at " spilde noget"... Ikke godt og ikke sundt...

Jeg tænker at alt med måde princippet gælder her. Er selv sådan ,at jeg mener skaden er minimal dernede og at den mis er til for at blive brugt, men jeg vil sørme da gerne kunne bruge den mange år endnu. Og med sex på job og sex privat for fuld skrald, ja så er man sgu nødt til at passe på sig selv...

Den med at hvis en kvinde først har haft en stor bandit af en diller, så kan hun ikke mærke de mindre, det passer ikke... Skeden tilretter sig og igen med træning træning og mere træning ( yoga feks) vil man nå langt.. Selvfølgelig er der forskel på kvinder men dette skal ikke være en undskyldning for at kunne stramme om en mand under samleje... Jeg gør det ved de mænd, der fra naturens side ikke har fået tildelt så meget forneden og dette resultere næsten altid i en vellykket og veltilfreds omgang på lagnet med udsagn om en stram mis... Ja den kan egentlig meget den mis... Sf.

Sprøjte orgasmer er skønne og jeg nyder dem også... Med måde igen, for det trætter også både min krop men også mentalt, så på job vælger jeg fra ind i mellem, men aldrig privat... Jeg behøver nu heller ikke sprøjte for at nyde og få orgasmer..

Og dette var en kolossal afsporing af den skønne anmeldelse af yas... Sorry, måtte bare lige sige / forklare lidt til det hele smil... God weekend til alle de sprøjte glade mennesker herinde sf. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...