Hop til indhold
Småland

sex i jacuzzi eller badekar??

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke, hvor i landet du huserer.

Nu har Bager foreslået et sted i København, men er du fra Jylland, ved jeg, at der er en mulighed hos Passiongirls (?) i Blichersgade i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest youknowwho

Nu ved jeg ikke, hvor i landet du huserer.

Nu har Bager foreslået et sted i København, men er du fra Jylland, ved jeg, at der er en mulighed hos Passiongirls (?) i Blichersgade i Randers.

 

Eftersom vi er i  Efterlysninger på Sjælland og København, gætter jeg på han befinder sig på Sjælland eller i Kbh   :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftersom vi er i  Efterlysninger på Sjælland og København, gætter jeg på han befinder sig på Sjælland eller i Kbh   :shock:

 

Det ser jeg nu :oops: :oops: :oops:.

Jeg er så sjældent inde på efterlysningerne, at jeg dårligt har bemærket den "ny" inddeling.

Men det rokker ikke ved, at trådstarter geografisk set godt kunne være lidt mere præcis i sin angivelse – også Sjælland/København er et vidt begreb.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må nok indrømmer at jeg vist også har den drøm. Er godt klar over at der findes steder hvor disse faciliteter er tilstede, men drømmen skal jo helst udføres med den rigtige pige, hvorfor denne endnu ikke er blevet udlevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke, hvor i landet du huserer.

Nu har Bager foreslået et sted i København, men er du fra Jylland, ved jeg, at der er en mulighed hos Passiongirls (?) i Blichersgade i Randers.

 

Det skal du ikke være helt sikker på - sidst jeg var der manglede bundproppen og den jeg havde med passede godt nok i hullet, men så kunne man ikke åbne den igen - dvs. man kunne ikke lukke vandet ud, hvis man brugte den - ved dog ikke om det skyldtes at der manglede noget nedenunder og det var derfor at den org. bundprop var fjernet.

 

Men jeg har tidligere haft en rigtig lang og dejlig oplevelse med en pige i det boblebad - jeg tror hun holdt mig hen i mindst en halv time - men sexen foretog vi godt nok på lagnerne  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal du ikke være helt sikker på - sidst jeg var der manglede bundproppen og den jeg havde med passede godt nok i hullet,

 

Men jeg har tidligere haft en rigtig lang og dejlig oplevelse med en pige i det boblebad - jeg tror hun holdt mig hen i mindst en halv time - men sexen foretog vi godt nok på lagnerne  ;)

 

Kunne du ikke bare have placeret en balle oven på afløbet? :P :P

Men du har helt ret: Det er svært at sexe ordentligt i et boblebad. Eller i det hele taget i vand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne du ikke bare have placeret en balle oven på afløbet? :P :P

Men du har helt ret: Det er svært at sexe ordentligt i et boblebad. Eller i det hele taget i vand.

 

det et er ikke så svært igen, jeg har gjort det i svømmepoolen og i havet/ved stranden om sommeren,

med jacuzzi er det nemmest at slukke for boblerne :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

det et er ikke så svært igen, jeg har gjort det i svømmepoolen og i havet/ved stranden om sommeren,

med jacuzzi er det nemmest at slukke for boblerne :D

 

jeg har også gjort det i en pool (på et feriecenter (om aften)) som teenager, men ikke siden...

 

Tanken tiltaler mig dog nu det nævnes så jeg vil prøve om jeg kan finde nogle flere steder - erindre et eller andet om et sted i Rødovre, sitet var noget med gentlemen wellness noget i den stil - er der nogle der kan huske den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Copenhagen Sauna Club er det muligt.

 

Har nogen været på Copenhagen Sauna Club for nylig og kan fortælle om det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...