Hop til indhold
bissus

Tur til Pauschalclub.de - kom frisk

Recommended Posts

Så er halvdelen af turen overstået..

Det blev først til en meget villig Thai tøs i Hamborg. Siden 1 nats hvil før turen gik til Bochum hvor 5 tøser blev fortærret. 80% succes mht kvinde safter som følge af meget kraftige orgasmer. Sluttede af med at ved et tømme mig i munden på der bedste blæs i flere år.

Siden gik turen til Dortmund afd hvor 4 tøsebørn måtte alle overgive sig. Fik den sidste aflev lavet i en skøn tøs.

Iaften er vi så i Munster afd. Mere følger..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som lovet også lidt fra Munster afd.

Tog en 3-timers fra kl 19:40 og gik direkte til Show sengen. Lå alene med Dejlige Alex og fik mig en blæser mens en anden tøs suttede boller. Valgte ikke at komme, men gik direkte igang med en af de nye i venten på at enten Sarah el Boony blev fri. Dejligt blæs med sut til hende og vi blev ved indtil hun kom voldsomt.

Derefter var der danseshow med Bonny &Sarah næsten to lapdanse inden vi gik påZimmer. Her lykkedes det mig at få Sarah op og ringe tre gange efter hinanden, men hun vil heller ikke giftes. Damn, nu var tiden inde til det andet show og detlykkedes mig først at Alex til at komme mens hun blæste mig, og derefter ga hende en tur i toeren indtil hun også her kom. Stadig med sæd på kontoen, var der ingen tilbage til at hjælpe desværre.

Overføres med renter til imorgen..

Mer følger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af en tur med Alex for nogle år siden. Skøn pige. Fed oplevelse. Mens hun blæste lavede hun en brummelyd som virkelig hævede nydelsen.

Tak for dine rapporter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak drenge,

Nogen råd til andre All-inclusive som ligner Pauschal stederne, eller skal jeg blot køre direkte tim erlebungswohnung?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste FlatRate jeg har prøvet er PauschalKlub Dortmund, hvis jeg stod mellem valget mellem den og ErW - Ja, de færreste er vel i tvivl om hvad jeg ville vælge ;)

 

Men det er jo 2 vidt forskellige ting, og hvis man ikke er til GB og public sex, så er en alm. FlatRate det bedste valg... men efter min mening er ErW i en helt anden klasse - både hvad angår stemning, piger og sågar buffetten.... og det tilmed til en meget lavere pris ( jeg ville dog stadig besøge ErW selvom prisen var 150€  -ja, selv en pris på 200€ ville sgu være iorden for mig).

 

Men kommer jeg på de kanter, vil jeg nok give Pauschalklub Münster en chance, jeg har haft kig på aAex og særligt Giulia længe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monte,

Hvad er din anbefaling mht mødetid i Erw? Jeg er i DTM nu så it's quite a drive..

Overvejer nemlig at købe en 3 timers i DTM afd på vej i mod Berlin lige for at få taget lidt af trykket

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monte,

Hvad er din anbefaling mht mødetid i Erw? Jeg er i DTM nu så it's quite a drive..

Overvejer nemlig at købe en 3 timers i DTM afd på vej i mod Berlin lige for at få taget lidt af trykket

/B

 

Jeg er der jo altid fra ca. åbningstid til ca. lukketid ;)

 

Det afhænger lidt af ens temperament - først på dagen er der ikke så mange mænd, men også kun 2-3 piger der skiftes til at tage tørnen, senere på dagen kommer der flere mænd og flere piger med mere udskiftning.

 

Men jeg har aldrig været der på en søndag - tager altid tirsdag-torsdag - og nu er det påske, så min erfaringer fra hverdage er nok ikke så relevante... du må nok bare tage chancen

 

Jeg håber du får en god oplevelse dernede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner,

Ja, Monty - søndage i Påsken skal man holde sig fra. Der var en del piger, men desværre alle MED tøj på. De 3 der var randy, skiftedes så kun på få tidspunktet var 2 fuckable. Jeg prøvede dem alle 3, og fik den ene af til at overgive sig under en gang seriøs muff-diving.

Var sgu nød til at hyre en gade pige for få tømt af da Ritter 11 havde lukket. Hva faen ;-)

Men men min konklusion må blive at ErW må & skal opleves i hverdagene MED en eller to wingmen så sig endeli til :-)

Antway, Mit Münster sted er og bliver min favorit og jeg skal snart sfsted igen. Nogen der frisk wing man chansen? Jeg gi'r transporten derned. Kom nu frisk!

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bissus

 

Hahaha... Nille og hans lillebror - det må jo så nok være mig :D

 

Hvordan kom samtalen ind på os??? :o

 

Kan du huske hvilke af pigerne du var sammen med, og hvem af dem kunne du lide?

 

Glæder mig til snart at se mine piger igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen gjorde de store indtryk - mener det er lamt at kun kunne bruge det ene rum grundet manglende kvindfolk..

Ta'r I mig snart med derned??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Antallet af piger i aktion afhænger af antallet af mænd i klubben - nu kan jeg som sagt ikke udtale mig om hverken weekender el. højtider, men jeg ser det ikke som et problem at der kun er 1 pige i gang af gangen først på dagen, hvor der ikke er så mange gæster. Der er som regel et godt flow i løbet af dagen, men selvfølgelig er nogle dage bedre end andre - sådan vil det jo altid være.

 

Som sagt tager jeg ikke nogen med til mit paradis uden jeg kender dem nogenlunde godt først. Jeg har et fremragende forhold til både Mustafa og mange af pigerne, og det prøver jeg at værne om - det er afgjort en af grundende til jeg får så mange gode oplevelser - og det vil jeg ikke risikere ved at slæbe personer med , som jeg ikke ved hvad jeg kan vente mig af.... Egoistisk?? JA, afgjort.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjae, jeg leder ikke pt. efter nye rejsemakkere - jeg er tilfreds med ham jeg har, og så har jeg et par gode bekendte som jeg tager med, når de får tid/råd.

 

Men du kan altid oprette en efterlysning efter rejse-makkere i efterlysningsforummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...