Hop til indhold
serveU

Kommunikation

Recommended Posts

Hvordan det kan gå galt når kommunikationen svigter! Da følgende eksempel mere skal tjene som eksempel på hvad der sker er de to kvinder i det efterfølgende bare kaldet A og B. Husk altid på at der er en modtager og en afsender af kommunikation, det er ikke begge parteres ansvar at sikre at der er enighed om det aftalte.

I tirsdags var jeg slemt forhippet efter at komme ud og få mig en seksuel oplevelse og da ingen af mine favoritter var aktive og i nærheden af mig prøvede jeg at gennemtrawle nettet for tilbud. Alle pigerne på side6 var enten ikke til dominans eller havde totaltfake billeder elller var umulige at kommunikere med (enten bare en tlf-svarer der opgav en adresse eller den pige i røret, der på gebrokkent engelsk lovede at " I take slaves, you come here and I whip you" i det sidste tilfælde er jeg bange for at den lidt sjovere del af dominans ville gå tabt.

Dog var der er hjemmeside fra en klinik i Viborg der reklamerede med at A& hendes veninde var på vagt, A var brunette og midt i 40-erne og B var blondine. jeg ringede og fik på flydende dansk at vide at A & B både kunne "erotisk tvang" og "dominans" så jeg ringede straks til tidsbestillingen og fik fat i A

Den var god nok, de kunne det hele og til en fornuftig pris! Desværre skulle A til læge og ha en blokade i sin arm så hun var u-arbejdsdygtig, men B kunne da "ordne" mig. Jeg tog derhen og blev lukket ind af A og vist direkte ind i et rum med en stor dobbeltseng ( da jeg sidst var i huset hos 2 andre herskerinder startede turen i et samtalerum og gik via badeværelset op ovenpå til "legerummet") Her kom B så ind til mig en lidt ældre kvinde (klart ældre end A) og vi snakkede om hvad jeg gerne ville og hvad jeg ikke ville. Prøvede så godt som muligt at forklare hvad det handlede om; En kvinde i korset og lange højhælede støvler der udfører noget der ligner en voldtægt på mig, dog uden mærker men gerne med masser af slag og niv. B siger så at det er fint, det koster 1800,- for en time. Hun får betalingen og går ud for at skifte imens kan jeg tage tøjet af og lægge mig på sengen og vente. Som sagt så gjort.

Efter næsten 5 minutter kommer hun ind iført rimelig lækre støvler og et eller andet lige op-og-ned sort kropshylster syet i et eller andet strækstof. Rundt om maven var et bredt stofbælte, der blev prydet af et stort firkantet spænde der tronede på topmaven- Ikke et syn der satte meget gang i kalorius! Hun spændte mig fast til sengen med et par løstsiddende lædermanchetter og slikkede og bed mine brystvorter lidt. Hun sagde så at hun lige skulle ud og hente noget og at jeg bare skulle blive liggende.

Efter en 3-4 minutter kom A ind og legede lidt med mine brystvorter, suttede lidt på min pik og satte sig overskrævs og kneppede mig et minut eller to, faktisk de to minutter der blev dagens højdepunkt.

Nå, A forlod mig igen og jeg lå igen nogle minutter alene inden B kom ind igen. Nu blev mine hænder løsnet  og jeg blev beordret til at lege med mig selv, mens jeg blev beordret til at kigge på B der også legede med sig selv. Efter et par minutter med den leg synes B åbenbart at det var nok og gjorde mig færdig på "svensk" Jeg fik en kassevådservietter så jeg kunne tørre det værste op. Samtidig gik B ud for at sende A afsted til lægen

A nåede lige at komme ind og sige at man skal passe på med  at bede om en voldtægt, det betyder jo at gøre grænseoverskridende ting og ting som er ubehagelige.

I alt fik jeg for min times betaling 35 minutter i huset heraf ca 20 minutter i samvær med blondinen B.

Efterfølgende er det gået op for mig at det hele handler om kommunikation, og at jeg i virkeligheden er blevet mere voldtaget i tirsdags end jeg nogen sinde tidligere er blevet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forventnings afstemning er bare så vigtig....

 

Har selv haft en god oplevelse  http://www.sexpiger.dk/4524 her er der tid til, en snak over et glas rødvin både før og efter legen. Og jeg lover dig, du vil blive voldtaget, så du kan mærke det.

 

God fornøjelse

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...