Hop til indhold
knallert

suisi i brylle

Recommended Posts

jeg har lige været en tur i brylle for at få en omgang massage af suisi, og sikken en gang massage hun kunne levere, på en skala fra 1-10 får hun et flot 13 tal. en dejlig omgang massage et bad med afvaskning af suisi og noget at drikke bagefter, kan man forlange mere. køre gerne en tur til brylle igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt, har hørt en masse godt om Suisi:) Har aldrig prøvet hende. Har haft fornøjelsen af Patti 4-5 gange og Anna 1 gang. Var faktisk lidt skeptisk med at prøve Anna da jeg ikke er til lidt ældre piger men må sige at jeg tog derfra meget overrasket, lettet og glad for et par uger siden. Næste gang må jeg prøve Suisi;) Det kan ikke vare længe inden jeg tager derhen igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Ved ikke lige hvor gammel Anna er, men hun er fantastisk til at give erotisk massage. Kan helt klart anbefales. Har også prøvet at få massage af A og Moni, men vil vælge Anna igen når jeg får råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der flere gang nu det er superdejlig og imødkommende mod deres kunder . det sætter jeg virkelig stor pris på vis de bliver ved sådan her ¨så tror jeg sku jeg tager derned ofre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste gang jeg var i Brylle, spurgte jeg til Suisi (telefonisk) - og endte med at få Anna. Hun er god og sød og dygtig - men jeg havde "booket" Suisi - Så selvom jeg ikke havde noget at udsætte på behandlingen, var jeg alligevel en anelse skuffet.

 

Er glad for at læse at Suisi er igang igen - Så vil jeg vende tilbage.

 

Nå men - Den får et forsøg mere, ovenpå de gode nyheder.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt at Suisi er væk de næste 4 uger, er det korrekt? Bad også om Suisi sidste gang men kunne kun få Patty hvilket også var lækkert men ville rigtig gerne have fornøjelsen af Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. Selvom jeg er væk men de andre sød piger er her i sabai dee. Jeg kommer nok tilbage og håber vi ses snart. knus S.

Redigeret af Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal du til Thailand og holde fødselsdag igen i år Suisi ? Er det iøvrigt ikke 30 du bliver igen i år?? :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Hankat..

ha ha... jeg hold jo selvfølgelig i Danmark og i er velkommen til åben hus.

ja ja jeg vil stadig gerne bliv 30 år.

knus

fra Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos Sabai dee efter lang tid siden. Jeg fik mmassageaf Patty og det var en rigtig dejlig og imødekommende mod mig.

Har set også en nye pige hos dem, hun ser meget sød ud vil jeg gerne prøve næste gang.

Handy....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...