Hop til indhold

Recommended Posts

Lampoo Tahimassage

Grenåvej 785

8541 Skødstrup

tlf 52651101

Jeg måtte prøve dette nye sted.

Dels er det indrettet i lokaler der tidligere husede verdens bedste massage klinik, når det drejede sig om at få rettet skæve muskler ud igen, dels ejes stedet af en kær veninde, som jeg af og til har berettet om her på siden.

Cat som ejer Chaba i Århus, og så ved de lokale godt at vi er ude i noget godt, har startet en filial uden for byen.

Der er etableret et værelse, samt et aflukke med gardiner. Der er lyst, meget rent, det er Cat i en nøddeskal, lækkert bad, og lige præcis nok thainips til at det er hyggeligt. Meget smagfuldt.

Jeg havde bestilt tid, og Cat tog imod med et kæmpe smil. Hun viste rundt og vi snakkede om hvor dyrt sådan noget er at lave, og især om hvor lang tid siden det var vi sidst mødtes i kælderen på Chr. Kiersplads.

En gæst var kommet i forkøbet, så rummet med dør var optaget, og derved var jeg henvist til briksen bag forhænget. Der er store forretningsvinduer ud mod gaden, med de er beklædt med noget folie, så man ikke kan kigge ind, men ud. Det var dog stadig lidt spøjst at ligge der bag et forhæng ud mod hovedgaden. Cat er fænomonal, så det hele virkede, og vi fik fejret gensynet vildt og voldsomt (sådan en briks er sgu smal) og så fik vi igen pludret en masse.

Mere om Cat,så se

Et rigtig dejligt besøg, som jeg stadig sidder og hygger mig ved mindet om.

Priserne er standard Århus.

Pt er der en yngre meget slank pige på stedet, sammen med Cat. Anna hedder hun - Anne måske ? Absolut sød og smilende, men ikke så god til engelsk, og slet ikke til dansk. Cat taler derimod flydende dansk, med thaiaccent.

Der er planer om at etablerer endu et rum, samt at flytte indgangsdøren til den lille smøge langs klinikken. Parkering yderst diskret bag huset.

I det hele taget er der ret diskret. Der sker altså ikke ret meget i Skødstrup/Løgten, oppe i den del hvor Lampoo ligger - altså udenfor klinikken ;)

Glemte iøvrigt at få at vide hvad navnet betyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhuselsker.

Kan man være heldig at få hele pakken dette sted?

Hilsen Blogbuster

Det tror jeg da;)

Følg mit link og læs

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

Er det ikke dér hvor der har ligget en Wat Po thai tidligere?

Jaw, og hende kan du stadig få massage af blot på en anden adresse. Telefon nummeret er det samme som før - eller se thailisten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhuselsker.

 

Kan man være heldig at få hele pakken dette sted?

Hilsen Blogbuster

Hej

 

Det er muligt at få fuld pakke. Var forbi forleden og priserne er som skrevet standard Århus priser.

 

Massage 300

+ 300 for hj

+ 400 for bj (Som jeg lige husker det. Måske 500 ?)

 

For 800 ialt får du btb med hj afslutning

For 1000 får du fuld pakke.

 

Det var de priser som jeg blev præsenteret for ...

 

Jeg valgte btb med Anne som er en yngre og utrolig sød pige med den dejligste krop. Afsluttede med bad sammen efterfølgende, hvor vi hjalp hinanden med afvaskning af olie og andre efterladenskaber ;-) 

 

Indehaveren (CAT eller KAT) hilste jeg også lige kortvarigt på. Hun er lidt ældre og fyldigere, men så lækker ud. Tror jeg vil ha' en tur med hende på et tidspunkt, men det må vente, for Anne er min favorit lige pt.

 

De skal ha' den ros at lokalerne er lækkert indrettet og der er rent. Badeværelse er med en stor muret brusekabine med plads til to. Her er der ikke noget med mug på væggene og skumle kælderlokaler. Jeg var i et lukket massagerum med en massagebriks og dejlig dæmpet belysning og noget afslappende musik. Ikke for meget og ikke for lidt af det hele. Om der er andre behandlings rum ved jeg ikke. Adgangs forholdene er måske lidt åbenlyse, hvis man ikke kan li' at stå og vente til døren bliver lukket op, men som jeg kan læse i første indlæg bliver der nok lavet om på et tidspunkt.

Jeg kan kun give top karakter for stedet. Smut forbi og giv det en chance.

 

Luskeren

 

PS: Det er ikke en reklame for stedet, men MIN vurdering og jeg synes at andre thai massage yndere skal opleve, at det kan gøres at drive thai massage forretning uden at skulle være "snusket" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhuselsker og Lusker.
Det er virkelig opløftende svar i begge har givet både mig og andre. Da jeg bor nord for Aarhus - og ikke mindst beskrivelser af kvalitetsindretningen er dette absolut det sted jeg vil besøge i nærmeste fremtid. Skal blot lige passes ind i kalenderen! Hvornår mon næste stund er?
Hilsen Blogbuster :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

 

Var på stedet i mandags.

 

Var ikke klar over at det var cats sted. ( har ikke ikke haft nogle specielt gode oplevelser med cat hos chaba) Kemi.

 

Men ankom til stedet som er beskrevet fint længere oppe i tråden, Dog skal der lige skrives at der var 2 små børn i klinikken AAARGH Dur ikke.

 

Men blev præsenteret for anne som sagde at hun var cats søster ( måske en historie fra de varme lande)

 

Anne er et lille nips på 27 år slank stram og spændstig. Bestilte en halv time med alt godt undtagen græsk og der var virkelig kemi hun er en perle i min optik. Hun havde dog creme med på briksen men den fik jeg listet væk, fik hende gjort naturligt villig, det er rarere nyde en mis der ikke er smurt ind i glidecreme :-P og tro mig den blev nydt til fulde.

 

Tror bare at jeg heldig med de piger der hedder anne (savner stadigvæk hende fra århus nord)

 

Fik bad sammen og vand efter turen. Børnene var væk fra klinikken så vi havde det hele for selv, og der var farvel kys og kram. Skal helt sikkert besøges igen.

 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 8000.

 

Nu er jeg "brystmand" så vil gerne vide om Anne har den sædvanlige lille a-skål, eller om der er lidt mere at holde i ?

 

....og er hun glat ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Langejan

 

Hun er Askål med  en lille dusk på toppen. Men til info så har cat en ok stor barm.

 

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Var på stedet i mandags.

Var ikke klar over at det var cats sted. ( har ikke ikke haft nogle specielt gode oplevelser med cat hos chaba) Kemi.

Men ankom til stedet som er beskrevet fint længere oppe i tråden, Dog skal der lige skrives at der var 2 små børn i klinikken AAARGH Dur ikke.

Men blev præsenteret for anne som sagde at hun var cats søster ( måske en historie fra de varme lande)

Anne er et lille nips på 27 år slank stram og spændstig. Bestilte en halv time med alt godt undtagen græsk og der var virkelig kemi hun er en perle i min optik. Hun havde dog creme med på briksen men den fik jeg listet væk, fik hende gjort naturligt villig, det er rarere nyde en mis der ikke er smurt ind i glidecreme :-P og tro mig den blev nydt til fulde.

Tror bare at jeg heldig med de piger der hedder anne (savner stadigvæk hende fra århus nord)

Fik bad sammen og vand efter turen. Børnene var væk fra klinikken så vi havde det hele for selv, og der var farvel kys og kram. Skal helt sikkert besøges igen.

Venligst 8000

Jeg fik at vide det var kusinen ;) Nå, det kan jo være de i mellemtiden har fundet ud af af broderen til Cats far, har været på besøg hos Cats mor - æhhh. ;)

De to børn er Cats, og er helt aldeles bedårende smukke og sjove tvillinger. Men du har ret, de bør ikke være på klinikken, selv om de kun er godt 2 år.

Tror jeg må hilse lidt mere indgående på kusinesøsteren næste gang. Hun har et rigtig dejligt varmt smil -bla.

Tak for den 8000.

PS: Det løfter altså hele oplevelsen af besøget at der er lækre badefaciliterer, og selvfølgelig at pigen går med i bad. Det kan Cat sagtens overtales til også. Hun er rigtig god til at smøre bodyshampoo på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhuselsker og Lusker.

Det er virkelig opløftende svar i begge har givet både mig og andre. Da jeg bor nord for Aarhus - og ikke mindst beskrivelser af kvalitetsindretningen er dette absolut det sted jeg vil besøge i nærmeste fremtid. Skal blot lige passes ind i kalenderen! Hvornår mon næste stund er?

Hilsen Blogbuster :smile:

Så er der bestilt tid til i morgen. Jeg glæder mig :-)

Blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt dette sted. Jeg blev modtaget af den sød dansktalende kvinde som jeg vil tro er omkring 35. Der var 2 andre piger i indgangsrummet, men jeg fik ikke rigtig set dem. Jeg blev vist ud i et hyggeligt rum bag ved.

Jeg fik en rigtig god massage af ryg og ben med lidt strejf af nosser, dejligt pirrende og god optakt til vendingen efter en halv time.

Hun startede nu massagen fra fødderne og op af benene pirrende op på maven og selvfølgelig kom spørgsmålet også.

Hun tilbød fuld service for 1200,- og vi endte på 1000,-.

Hun havde en dejlig krop med store bryster for en thai og de så og føltes ægte. Jeg fik lidt B2B med de dejlige bryster, så satte hun kondom på til det franske, det var lidt skuffende men jeg havde ikke aftalt andet. Det franske var rigtig og det afsluttet i en dejlig dansk.

Jeg blev tilbudt vand eller cola og et dejligt bad.

Alt i alt en god oplevelse. Jeg bryder mig ikke så meget om at der skal forhandles pris, men det er jo det mest almindelige. Indgangen er ikke diskret hvis man er kendt i Skødstrup (Det er jeg ikke). Jeg vil helt sikkert besøge stedet igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

De to andre var yngre eller også omkring de 35 år ?

Det lidt jeg så dem var de under 30 den ene ret køn, men det var kun et glimt mens jeg gik gemmen rummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde du det sjovt?

Ja tak, Aarhuselsker. 

Der var dog en smule startproblemer. Jeg havde som skrevet ovenfor bestilt tid til behandling dagen før - og jeg kom som aftalt til tiden. Og selv om der stod "Åben" i det traditionelle lysende neonskilt på døren var døren låst og lukket. Det forvirrede mig lidt, så jeg fortrak om i gyden ved siden af og tænkte, hvad nu? Jeg ringede et par gange på det nummer som du har oplyst, men ingen svarede.

Var klinikken lukket eller hvad?

Nu havde jeg jo sat mig op til noget frækt!

Efter nogen tid og efter at have været henne og rykke i døren et par gange kørte jeg derfra med - indtil videre - uforrettet sag. Skuffet kørte jeg hen på tanken i nærheden og fyldte lidt benzin på øsen og kom i tanke om, at jeg på iPhonen havde et alternativt nummer som jeg prøvede - og nu blev der svaret. ”Ais”, som var kvindens navn som jeg hørte det, fra klinikken.

Ais havde åbenbart været travlt "optaget" som jeg forstod det, og jeg fik besked om at komme et kvarter senere. Det gjorde jeg, for jeg havde sat denne fredag eftermiddag af til dette lystige forehavende. Måske ikke den bedste dag at søge behandling!

Da jeg således senere vendte tilbage til klinikken blev der straks åbnet og efter en venlig hilsen blev jeg vist ind i hjørnet af forlokalet med en smal briks, hvor forhænget straks blev trukket for, så jeg stod der alene uden at vide hvad der så skulle ske. Det thai-engelske er lidt vanskeligt at forstå.

Ok, jeg havde mine forventninger og tanker og lyttede og ventede spændt der bag det blomstrede forhæng på at ”Ais” skulle komme tilbage – var det her det skulle ske – det jeg havde sat næsen (læs: sat pikken) op efter. Jeg havde nu stået der en tid – i tvivl om jeg skulle tage tøjet af, noget tog jeg af og ventede afventende da jeg hørte en mand – ret bredskuldret, ham skulle jeg i hvert fald ikke afsløre min tilstedeværelse over for – gå forbi og forlade klinikken og pænt blive vist ud med en venlig og smilende weekend-gestus: God weekend, vi ses en anden gang og om ikke så længe …

- og hvad skete der så, kom nu videre!

Nu kom Ais ind til mig og meldte klar til behandling – jeg fornemmede dog en smule stress i mødet – Ais tog mit tøj og viste mig skyndsomt videre ind til det hyggelige lukkede rum længe inde. Her var der stearinlys og dæmpet musik og en pæn briks midt i rummet. Jeg blev bedt om at at tage resten af tøjet af og Ais gik ud og gjorde sig klar til den egentlige seance og kom kort tid efter tilbage ganske nøgen og smuk. Ikke stor (læs: høj) men lidt ganske fyldig – som jeg godt kan lide det. Ganske pæne bryster, flot krop fra det nederste og op. Hendes ansigt var dog præget af et noget der lignede et modermærke. Men som skrevet ganske smuk og harmonisk skabt. Alderen var vel sidst i tyverne, men som jeg har læst andre i dette forum har skrevet, er det jo vanskeligt at sætte alder på piger/kvinder fra østen.

- og hvad skete der så, kom nu videre!

Mens vi stod der ved briksen kælede jeg først hendes smukke krop med mine hænder og kysede hendes pæne bryster og hun spredte benene for at indbyde min hånd til at møde kussen varme. Nu tog Ais let fat i min pik – og heldigvis havde jeg taget mine blå piller – for det varede ikke få sekunder før pikken rejste sig med hendes venlige og langsomme berøring. Jeg undrede mig ganske vist et øjeblik over ikke at få tilbudt at lægge mig op på briksen. På dette tidspunkt anede jeg lidt mere stress og travlhed i forrretnigen – og ja, derfor vælger jeg ikke mere fredag til mine fornøjelige timer/minutter. Da kalorius nu var ganske klar til mere, bød Ais mig op på briksen og der kælede vi videre nogen tid. Ikke meget massage, faktisk slet ingen men alligevel ganske dejligt. Faktisk vidunderligt. Det er for mig forspillet der betyder det meste. Tiden og urets tikken glemmes i nuet. Jeg er hér og jeg glemmer alt omkring mig. Det skal man kunne gøre for at nyde det hele. Kun hende og jeg i rummet, i elskov, ganske vist betalt elskov! Ais bed let i mine brystvorter og kælede for min pik, trak forhuden frem og tilbage uden voldsomhed, ganske let og følsomt. De blå virkede stadig og måske, tænkte jeg, havde jeg endda kunnet klare mig uden de rejsende piller, men nu var de jo taget en time før og det føltes godt og sikkert. Jeg stod ned fra briksen og fandt hendes flot behårede kusse, en smule hår oppe, klippet pænt og stak hovedet ind mellem hendes ben og slikkede hende. Nu gaspede hun lidt, ikke for meget og alligevel overbevisende lystigt. Op igen på briksen og nu gjorde Ais signal til at trække kåben over min pik. Det var jeg dog ikke lige til - endnu. Vent lidt. Take it easy. I want a blow job with out. Og så gjorde hun det, vendte sig og tog min pik i munden, herligt, herligt!

- og hvad skete der så, kom nu videre!

Nu måtte gummiet på. Jeg kunne jo ikke vide hvor længe ”den blå virkning” ville holde, men denne gang var den ganske stik så vi byttede stilling, ganske missionær agtigt. Ind med kalorius i behageligt fugtige kusse. Stram var kussen og alligevel indbydende og glidende. Tak for det Ais.

Jeg kalder hende for Ais fordi hun ved mødet præsenterede sig som Ais som i ice cream. Om dette er rigtigt ved jeg ikke! Efter nogen tid, for at være helt ærlig, efter kort tid, bad jeg Ais om at ride mig. Og sikken en oplevelse. Hun gned sig rundt og frem og op over, så den næsten gled ud. Men så meget fornemmelse havde hun, Ais, at hovedet alligevel bliv inde i kussen. Og det godt for nu var – efter nogle hårde stød op – tiden kommet til at tømme réservoir’et, og det blev gjort med tryk på alle kedler. Og nu virkede de blå piller pludselig desværre ikke mere …

- og hvad skete der så, kom nu videre – nu må det slutte!

Vi lå lige sammen nogen tid der på briksen efter at træet var fældet og ganske tømt og efter-nydsomt var faldet til jorden.

Efterfølgende blev jeg tilbudt et bad. Ais gik forest ud og viste et ganske almindeligt, men efter andre steder at bedømme, udmærket toilet og muret badekabine med shampoo og andet gell. Nu skulle tøjet på og jeg skulle videre. På vejen ud og hen mod døren med Ais bag mig trådte jeg pludselig til side, stoppede op – med alderen (- er på vej mod de halvfjers) og med erindring om den hektiske nydelse jeg netop havde haft – havde jeg fuldstændigt glemt dette med pengene. Gad vide hvad Ais ville have sagt, hvis jeg ikke selv var kommet i tanke om betalingen. Nuvel, jeg fik betalt – og gik derfra med forventning om næste møde … Hos Ais som i næste måned kan findes Chaba, Chr. Kiers Plads 6.

- og hvad skete så?

Efterfølgende kørte jeg til restaurant Salon, Salon ved Kalø Bådehavn og bestilte en stor fadøl og sad funderede over tilværelsens uliderlige tilværelse i det den dag herlige forårssollys.

”Blogbuster”

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej blogbuster  -  flot og meget sigende anmeldelse du har leveret.  Jeg besøgte stedet for ca. 2 uger siden, og der er flere ting jeg kan genkende i din anmeldelse.  Det er et skønt sted som er kommet til Løgten, og jeg tror ikke at det bare er om fredagen at der er travlhed i klinikken. Da jeg ringede til dem for at bestille tid, måtte jeg vente 2 dage før vi kunne finde et tidspunkt der kunne passe. men det var ventetiden værd. Jeg kommer afgjort igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey 8000, du skrev... 

 

 

 

Anne er et lille nips på 27 år slank stram og spændstig. Bestilte en halv time med alt godt undtagen græsk og der var virkelig kemi hun er en perle i min optik. Hun havde dog creme med på briksen men den fik jeg listet væk, fik hende gjort naturligt villig, det er rarere nyde en mis der ikke er smurt ind i glidecreme :-P og tro mig den blev nydt til fulde.

 

8000, du skriver "undtagen græsk", som om det faktisk er på menuen... er det dét ?  Hvis ja, er det så bare Anne, eller er det dem begge/alle ?  På forhånd tak !  ;-)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey 8000, du skrev...

Det er ikke på menuen og der var ingen gejst da emnet blev berørt

Venligst 8000

8000, du skriver "undtagen græsk", som om det faktisk er på menuen... er det dét ? Hvis ja, er det så bare Anne, eller er det dem begge/alle ? På forhånd tak ! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte lige besøge dette sted igen.
Ringede og talte med en pige på udmærket engelsk. Jeg kunne besøge hende en time senere.
Et dejligt nips modtog mig, hun hedder Creami og var lige ankommet for et par dage siden fra Thailand.
Hun startede op med en meget let og blød massage. Efterhånden som jeg slappede mere af blev massagen hårdere og dybere, men hun er ikke uddannet massør.

Hun er meget konverserende hvilket ikke sker så tit for mig. Mens jeg lå på maven blev alle dele af kroppen masseret.
Efter en halv time blev jeg vendt om på ryggen og den blide massage fortsatte på alle dele af forsiden af kroppen.

Min krops begejstring for massagen blev kommenteret og snart blev den korte kjole og de høje hæle fjernet.
En rigtig dejlig og indlevende slutmassage blev afsluttet med et kys.

Jeg fik tilbudt cola og bad, besøget afsluttedes med et knus og et mobilnr.

Chancen for at besøge hende en anden dag er tæt på 100% men det skal nok være indenfor de næste 3 mdr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såfremt nogen kan huske Cream, der for et par år siden var ved Chaba, er der godt nyt.

Der er hende der er hos Lampoo i Løgten/Skødstrup. Samme glade humør og frem for alt fuld af energi. Hun ligner sig selv på en prik - på alle måder :)

Lampoo Tahimassage

Grenåvej 785

8541 Skødstrup

Tlf. 52 65 11 01

Der er diskret parkering bag bygningen ved trampolinen.

Hov OD, der er en lille stavefejl i Tahimassage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...