Hop til indhold
Guest Al Capone

KAT- Back with a bang

Recommended Posts

Guest Al Capone

Var nød til at prøve Kat igen, for at undersøge om det virkelig kunne passe, at hun var faldet af på det, og om hun kun var interesseret i pengene.

Jeg blev modtaget at Kat, den anden thai dame i huset havde travlt med en anden kunde. Kat gik i gang med massagen, og vi talte sammen imens. Kat fortæller at den dame, der har hjulpet hende i en periode, stopper den 9 april. Så Kat er alene igen.

Jeg fortalte Kat at jeg havde ondt i nakke, skuldre og lænd. Kat begyndte, på det hun også er god til, massagen. Jeg blev godt og grundig masseret igennem. En rigtig hård gang massage, utrolig så mange kræfter hun har.

Efter at jeg havde fået en god gang massage, gik Kat igang med den mere erotiske berøring. Jeg fik spredt mine ben, så hun kunne komme til at røre ved min pik, samtidig med at hun masserede mine baller og mellemkød. Jeg spredte godt, og løftede op, så hun rigtig kunne komme til. Kat gik igang med at sikke mit hul.Lange våde slik, tungen godt ind i hullet, samtidig med at hun onanerede min pik. Jeg fik lidt olie i hullet og blev forsigtig finger bollet, imens gled Kat ned imellem mine ben og suttede og slikkede min pik. Det stod på i lang tid, jeg blev bollet i nogle minutter, det var vildt frækt og godt. En gang imellem slikkede hun mit hul igen, inden hun tog pikken i munden igen.

Jeg blev vendt om, og Kat gav et af de bedste blow jobs, jeg til dato har fået. Jeg fik finger i hullet og en deep throat sutter, der endte med at jeg sprøjtede Kat i munden. Kat gjorde intet for at gøre mig færdig med hånden, hun tømte mig med munden.

Efter at jeg blev gjort ren, fortsatte Kat med at massere mine skuldre og nakke. Igen rigtig hård, men dejlig massage.

 

Kat er og bliver den bedste i Randers, til både massage og det erotiske, med speciale med slik af hullet. Dejlig oplevelse. Kommer klart tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog utrolig. Hvad betaler du for sådan en gang speciel massage?

Aftaler i sådan noget? 

Er du stamkunde? Eller en kendt ansigt i hendes klinik?

Er Blow jobbet med kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Jeg har været der nogle gange efterhånden.  Så js hun kender mig.  Aftaler intet inden hun går i gang. Hun ved dog at jeg er vild med det anale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der nogle gange efterhånden.  Så js hun kender mig.  Aftaler intet inden hun går i gang. Hun ved dog at jeg er vild med det anale. 

 

 

Hvor holder Kat til?? og er BJ med gummi??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest prinss

På byens torv i Randers, jeg tror du kan få

alt for 200 - 300 ekstra, hun er jo luder, men gør en god massage. Med de mænd jeg har set på stedet, er alle velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Utroligt nedladende kommentarer du kommer med der.

På byens torv i Randers, jeg tror du kan få
alt for 200 - 300 ekstra, hun er jo luder, men gør en god massage. Med de mænd jeg har set på stedet, er alle velkomne.

Ut

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Hvor holder Kat til?? og er BJ med gummi??

Ja uden gummi. En sidegade ved Sct Mortens kirke. Smal stræde. Men hun har et skilt udenfor så du kan se stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Hvad har ydelser at gøre med mænd der kommer der. Har studeret lidt på dig. Sjældent at du ytrer dig positivt. Er hun luder? Det er nedladende at kalde et menneske det

 

Nedladende hvorfor, hvad er forkert med jeg siger?

H

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest prinss

Luder, prostitueret det er det samme.

Hun yder sex for penge, bliver betalt, for det hun gør.

Okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er kat i Randers?

Davs og velkommen ombord.

En bruger af dette forum, Organ Donor har lavet og holder til stadighed denne liste opdateret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest prinss

Hej....

Det lyder sgu dejlig!

Hvor finder jeg KAT i Randers?????

Læs tråden, Houmeden, Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Hedder bare Kat. Ingen hjemme side

 

Hvad hedder stedet og har kat en hjemmeside

Hedd

Del dette indlæg


Link til indlæg

hepper med :), Kat er og blir min favorit.

lille slank thai , altid smilende og glad når jeg er der. alder. hmm vil gætte på 35-40 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er på madras på gulvet

Kat er ikke en man vender sig om efter, men hun er dæleme fræk!

Jeg gætter også på 35-40 år

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...