Hop til indhold
Toddy

Tjae så skete det endelig og wauv!!!

Recommended Posts

Hej allesammen

 

Ja så skete det endelig. Efter at have browset igennem et endeløst antal profiler og læst diverse anbefalinger osv osv., var jeg efterhånden ved at være så opstemt at jeg ikke kunne vente længere.

Det var ellers først meningen at jeg ville have ventet, til min ferie i næste uge, men så fik jeg tilfældigvis en fridag i dag ;-)

Valget faldt på Jasmin :-P :-P :-P :-P :-P

 

Vi fik lavet en aftale om en halv time, så i bad med mig og ud i bilen.

 

Jeg må indrømme at jeg var ganske spændt og havde lidt sommerfugle i maven. Faktisk følte jeg mig lidt som en lille knægt, der skulle prøve første gang :-P

 

Vel ankommet, banker jeg på døren, som bliver åbnet af en dejlig smilende blond gudinde iført en lille sort sag og høje hæle :-P :-P :-P

Jeg havde sgu nær tabt pusten da jeg så hende, for hun er sgu bare dejlig

 

Jeg vil ikke komme med en nærmere beskrivelse af hele forløbet, men blot sige at jeg blev så opslugt i at nyde alle hendes ynder at jeg fuldstændigt glemte at vi skulle have været hele Europa igennem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:, hvilket jeg på ingen måde kan bebrejde Jasmin, snarere tværtimod :grin: :grin: :grin: :grin:

Desværre går tiden i så dejligt et selskab alt for hurtigt, så efter et hurtigt bad, kommer jeg ind på værelset igen.

Jasmin ligger stadig på sengen og smiler til mig. Jeg blev sgu helt varm om hjertet og blød i knæene :-P .

Jeg er bange for at man kan blive ret afhængig af en dejlig tøs som hende og har rent faktisk allerede lavet en ny aftale med hende :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:  og denne her gang, der skal vi altså nå hele Europa rundt :-P :-P :-P .

 

Jasmin er helt sikkert svært vane dannende, så hvis i om ikke så længe ser en single gut i luksusfælden, med et ekstremt højt "diverse" forbrug, så ved i hvorfor :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du som helt ubefangen har givet dig i kast med vildkatten Janmin (både fysisk og intellektuelt), og er sluppet godt fra det, så er det fandme godt gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for link til profil, var lige inde og kigge. Men desværre, ingen superfransk = Ingen interesse.

Jeg erkendte for en del år siden, at jeg kun er interesseret i piger der kysser og giver superfransk. Vi har jo hver især vores særheder, men det er altså hvad der fungerer for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...