Hop til indhold
Administrator

Spammer løs på Eroguide.dk

Recommended Posts

Vi har desværre haft en spammer løs på Eroguide.dk, som nåde at sende PM´s til 176 forskellige brugere, med et link til et dating site. Jeg har udelukket spammeren og slettet alle hans PM´s. Men da mange af jer brugere også får en mail, når i modtager en PM herinde. Vil jeg blot fraråde alle mod at oprette sig på det pågældende dating site.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået beskeden via mail fra vedkommende ????

Hvordan kan afsenderen få denne mail fra eroguide ?? Er der i hele taget styr på it sikkerheden herinde`? svar udbedes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dine indstilleringer er sat til at du modtager en mail, når du modtager en ny PM. Systemet medsender altid indholdet af denne PM i mailen, derfor har du modtaget den på mail. Hvis du ligger mærke til det, er afsenderen af mailen Eroguide.dk.

 

Efterfølgende udelukkede jeg spammeren, og slettede alle de PM personen havde sendt.

 

Vi tager sikkerheden herinde alvorligt, derfor kan ingen brugere se hinandens mail-adresser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er de et par nye løs igen det er da ved at tage overhånd med alt det spam

 

Er anmeldt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige et spørgsmål ang. Mail ved private Message.har fået et par enkelte de kommer så også som email hjem til min indbakke.kan man slå det fra ?.er ikke pc ekspert.

Hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og endnu engang er brugeren banned og alle indlæg slettet.

 

De er desværre meget ihærdige lige i øjeblikket, men mon ikke de bliver trætte af det i længden.

 

 

Man kan kun håbe...

 

Men det er jo hurtigt og enkelt...åbne alle trådene i et nyt vindue, derefter "copy paste"

Så er det skide link i alle trådene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tjaaaaaa!!!

 

Internettets glæder og forbandelser.

 

Hvem opfinder det helt rette spamfilter???

 

Det må der da være penge i?

Mærkelig det ikke bliver betragtet mere som en kriminalitet. Alt det her virus spam og andre kære navne. Det er jo en form for hærværk.

 

De rigtige folk/ressourcer burde jo nok kunne finde tilbage til afsenderen. En friturestegning af bollerne skulle rimelig hurtig sætte en stopper for sådan nogle narrestreger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkelig det ikke bliver betragtet mere som en kriminalitet. Alt det her virus spam og andre kære navne. Det er jo en form for hærværk.

 

De rigtige folk/ressourcer burde jo nok kunne finde tilbage til afsenderen. En friturestegning af bollerne skulle rimelig hurtig sætte en stopper for sådan nogle narrestreger :wink:

 

Det er kriminelt at storspamme, de er bare ikke så nemme at fange.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg er heller ikke ekspert, men jeg mener at webmaster kan begrænse den enkelte brugers produktion af indlæg og private beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ok.

Jeg har ellers lige anmeldt dig... Du var over det hele

:D :D :D

 

Du overtager og spammer bare videre, hvor jeg slap - for nu er det blevet lyst og jeg går i seng igen  ;)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke fulgt med de sidste dage....men hvad er det de vil have os til?

At gå ind på en ny sextjat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At gå ind på en ny sextjat.

 

 Kan den bære at vi alle går der ind på et eller andet fast angivet tidspunkt?

 

Og feks skriver kom på eroguide.dk?

 

Kan de kan vi.

 

Nu ved jeg pt ikke ikke hvor mange medlemmer vi er herinde, men tvivler på at en tjat kan bære det.

 

Vi behøver jo heller ikke fortælle admin herinde at vi gør det (admin og Ko...her er i lige blevet blinde)

 

Nogen der er friske?

 

Et link og et tidspunkt? Så skal de fadme få sextjat!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Kan den bære at vi alle går der ind på et eller andet fast angivet tidspunkt?

 

Og feks skriver kom på eroguide.dk?

 

Kan de kan vi.

 

Nu ved jeg pt ikke ikke hvor mange medlemmer vi er herinde, men tvivler på at en tjat kan bære det.

 

Vi behøver jo heller ikke fortælle admin herinde at vi gør det (admin og Ko...her er i lige blevet blinde)

 

Nogen der er friske?

 

Et link og et tidspunkt? Så skal de fadme få sextjat!

Hej Cherie.

Du skriver bare, helt med på at lege lidt med dem. Det er sgu da pænt belastende med det spammeri.

Smid en sms hvis jeg ikke lige er online. Så kan vi da se om vi de bliver trætte af os. Tvivler lidt, men så har vi da i det mindste forsøgt.

Knuser Sunny :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...