Hop til indhold
Eroman

Paradise wellness : jep Nanci og Nina er Paradis

Recommended Posts

Min første anmeldelse så bær over med mig - den falder på en opfordring I en anden tråd !

 

Bør vel starte med et link da jeg selv var årsag til fejlstavning af denne .     http://www.paradisewellness.dk

 

Har haft nogle vældige abstinenser efter at disse 2 dejlige piger ophørte på Scandinavian wellness for nogen ( laaaaang ) tid siden, ledte med lys og lygte og fik fremsnuset at de skulle åbne denne nye klinik sammen pr. dags dato.

Ankom til den opgivne addresse og til min store glæde viste det sig, at det er overordentligt nemt at finde parkeringspladser nær butikken.

Forsøgte ikke at være diskret som jeg ellers plejer at være, for jeg havde medbragt en stor buket blomster til hver af pigerne samt en fælles åbningsgave til klinikken - så det var lidt åbentlyst hvad jeg skulle. Stedet ligger nu passende diskret så det var intet problem.

Det var lidt svært at spotte klinikken umiddelbart - men fandt snart gitterporten/døren og et lille skilt ved en klokke som blev trykket helt I bund,  Nanci kom hurtigt ud og fik mig lukket ind - måske klokken indendørs har lydt lidt desperat ?

Det ER en ny klinik, pænt og nydeligt overalt uden dog at være helt færdigt, blev fremvist af et par glade smukke piger der var yderst ivrige for at komme igang på deres nye sted. Er beliggende i ½ kælderplan , så lyst og venligt uden fornemmelse af fugt eller andre ubehageligheder.

Fik 1 kop kaffe mens gaven blev åbnet og efter lidt snak blev det tid til at bestille en god gang massage hos min ynglingspige Nina : tid til fjernelse af abstinenserne .... tror faktisk jeg allerede nu få timer efter må sige at det blot er blevet værre.

Massagen i min optik helt suverænt men en privat oplevelse ! det der kan de bare og alt sammen med smil og passende mængder med velvillig små snak.

 

Fik efterfølgende en god snak og lidt at drikke, konstaterede at det endnu ikke helt færdige badeværelse er med gode badefaciliteter - så for mig er alt klappet og klart til mange flere forsøg på abstinens fjernelse.

 

Mvh

 

 

Redigeret af Eroman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første anmeldelse så bær over med mig - den falder på en opfordring I en anden tråd !

 

Bør vel starte med et link da jeg selv var årsag til fejlstavning af denne .     http://www.paradisewellness.dk

 

Har haft nogle vældige abstinenser efter at disse 2 dejlige piger ophørte på Scandinavian wellness for nogen ( laaaaang ) tid siden, ledte med lys og lygte og fik fremsnuset at de skulle åbne denne nye klinik sammen pr. dags dato.

Ankom til den opgivne addresse og til min store glæde viste det sig, at det er overordentligt nemt at finde parkeringspladser nær butikken.

Forsøgte ikke at være diskret som jeg ellers plejer at være, for jeg havde medbragt en stor buket blomster til hver af pigerne samt en fælles åbningsgave til klinikken - så det var lidt åbentlyst hvad jeg skulle. Stedet ligger nu passende diskret så det var intet problem.

Det var lidt svært at spotte klinikken umiddelbart - men fandt snart gitterporten/døren og et lille skilt ved en klokke som blev trykket helt I bund,  Nanci kom hurtigt ud og fik mig lukket ind - måske klokken indendørs har lydt lidt desperat ?

Det ER en ny klinik, pænt og nydeligt overalt uden dog at være helt færdigt, blev fremvist af et par glade smukke piger der var yderst ivrige for at komme igang på deres nye sted. Er beliggende i ½ kælderplan , så lyst og venligt uden fornemmelse af fugt eller andre ubehageligheder.

Fik 1 kop kaffe mens gaven blev åbnet og efter lidt snak blev det tid til at bestille en god gang massage hos min ynglingspige Nina : tid til fjernelse af abstinenserne .... tror faktisk jeg allerede nu få timer efter må sige at det blot er blevet værre.

Massagen i min optik helt suverænt men en privat oplevelse ! det der kan de bare og alt sammen med smil og passende mængder med velvillig små snak.

 

Fik efterfølgende en god snak og lidt at drikke, konstaterede at det endnu ikke helt færdige badeværelse er med gode badefaciliteter - så for mig er alt klappet og klart til mange flere forsøg på abstinens fjernelse.

 

Mvh

 

Hvorfor er denne beretning med blomster, gaver og livsglæde ikke at læse i JP?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første anmeldelse så bær over med mig - den falder på en opfordring I en anden tråd !

Bør vel starte med et link da jeg selv var årsag til fejlstavning af denne . http://www.paradisewellness.dk

Har haft nogle vældige abstinenser efter at disse 2 dejlige piger ophørte på Scandinavian wellness for nogen ( laaaaang ) tid siden, ledte med lys og lygte og fik fremsnuset at de skulle åbne denne nye klinik sammen pr. dags dato.

Ankom til den opgivne addresse og til min store glæde viste det sig, at det er overordentligt nemt at finde parkeringspladser nær butikken.

Forsøgte ikke at være diskret som jeg ellers plejer at være, for jeg havde medbragt en stor buket blomster til hver af pigerne samt en fælles åbningsgave til klinikken - så det var lidt åbentlyst hvad jeg skulle. Stedet ligger nu passende diskret så det var intet problem.

Det var lidt svært at spotte klinikken umiddelbart - men fandt snart gitterporten/døren og et lille skilt ved en klokke som blev trykket helt I bund, Nanci kom hurtigt ud og fik mig lukket ind - måske klokken indendørs har lydt lidt desperat ?

Det ER en ny klinik, pænt og nydeligt overalt uden dog at være helt færdigt, blev fremvist af et par glade smukke piger der var yderst ivrige for at komme igang på deres nye sted. Er beliggende i ½ kælderplan , så lyst og venligt uden fornemmelse af fugt eller andre ubehageligheder.

Fik 1 kop kaffe mens gaven blev åbnet og efter lidt snak blev det tid til at bestille en god gang massage hos min ynglingspige Nina : tid til fjernelse af abstinenserne .... tror faktisk jeg allerede nu få timer efter må sige at det blot er blevet værre.

Massagen i min optik helt suverænt men en privat oplevelse ! det der kan de bare og alt sammen med smil og passende mængder med velvillig små snak.

Fik efterfølgende en god snak og lidt at drikke, konstaterede at det endnu ikke helt færdige badeværelse er med gode badefaciliteter - så for mig er alt klappet og klart til mange flere forsøg på abstinens fjernelse.

Mvh

Hej Eroman, se det kunne du jo godt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er denne beretning med blomster, gaver og livsglæde ikke at læse i JP?

Hvis ikke man har noget at bidrage med, behøver man altså ikke at gøre det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er denne beretning med blomster, gaver og livsglæde ikke at læse i JP?

 

Hej X

 

Jeg er ikke helt sikker på betydningen af denne kommentar fra dig !

Kunne du eventuelt udspecificere ?

Jeg opfatter den heldigvis indtil videre som en positiv kommentar til en MEGET positiv oplevelse og ikke som Behave, der ser ud til at opfatte din kommentar som sarkastisk.

 

Mvh

Redigeret af Eroman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eroman

 

JP har lavet en ikke særlig god artikkel om eroguide, så han mener nok hvorfor de ikke har denne positive historie med, han er ikke efter dig men JP

 

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanon detektivarbejde, men det er en god nyhed i en dårlig nyhed. Der er desværre for langt for mig på cykel til Brønshøj. Blev lige så glad - øv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bussen holder lige uden for døren.....

 

Jo tak, men det tager én time og jeg skal enten skifte mellem 3 busser eller bus og s-tog - det bliver lige omstændigt nok når der ligger 5 thai steder 10 min. herfra på cykel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo tak, men det tager én time og jeg skal enten skifte mellem 3 busser eller bus og s-tog - det bliver lige omstændigt nok når der ligger 5 thai steder 10 min. herfra på cykel.

Vi rejser stadig gerne til Thailand selvom det tar lang tid og der ligger mange andre lande meget tættere på, kun fordi vi vil ha det bedste ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der "kun" de to dejlige piger på stedet, eller kan man træffe flere/andre :ugeek:

 

 

Hilsen Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der "kun" de to dejlige piger på stedet, eller kan man træffe flere/andre :ugeek:

Hilsen Dråben

Der kommer en ny i morgen, kan ikke huske hendes navn men ung og smuk.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hvad jeg har hørt så du må ikke hugge hovedet af mig hvis det ikke holder stik :grin:

 

Hvad jeg har hørt? Er du ikke involveret med pigerne mer? Ellers er vel dine opgifter mere end forlydende??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er hvad jeg har hørt så du må ikke hugge hovedet af mig hvis det ikke holder stik :grin:

ejjjjjj, naturligvis ikke, det skulle i så fald være virtuelt :grin:

 

Det er jo før set og hørt at Thaiérne ikke går af vejen for en lille hvid løgn :wink:  :D  :D , eller ihvertfald modificerer sandheden fra tid til anden :grin:

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med en anstændig og god anmeldelse.....

 

Herligt med en moralsk anmeldelse af en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej X

 

Jeg er ikke helt sikker på betydningen af denne kommentar fra dig !

Kunne du eventuelt udspecificere ?

Jeg opfatter den heldigvis indtil videre som en positiv kommentar til en MEGET positiv oplevelse og ikke som Behave, der ser ud til at opfatte din kommentar som sarkastisk.

 

Mvh

 

Undskyld, jeg ser først dit indlæg nu, men jow, det kan jeg godt.

 

Det er nu ikke så kompliceret endda: De første artikler i JP, sådan som jeg har fået dem refereret, var præget af frk. Harm og hendes negative syn på købesex. I hendes formørkede og enøjede univers er der ingen forsonende træk ved købesex.

Kunderne er liderlige og frådende karle, der kun mishandler pigerne.

 

Her er det jeg spørger, hvorfor din varme historie med blomster til begge piger samt en åbningsgave ikke finder vej til JP på lige fod med de harmske udgydelser om mishandlende liderkarle?

 

Din historie er den enlige vintergæk, der ville have pyntet gevaldigt i den kolde JP-jord.

 

Men vintergækken står jo sjældent alene, og det gør din historie faktisk heller ikke. Hvis ophavsmændene bag serien ellers ville kigge nærmere efter i EG's strenge, ville de opdage, at der er mange lignende historier herinde. Og de punkterer det harmske verdensbillede.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, jeg ser først dit indlæg nu, men jow, det kan jeg godt.

 

Det er nu ikke så kompliceret endda: De første artikler i JP, sådan som jeg har fået dem refereret, var præget af frk. Harm og hendes negative syn på købesex. I hendes formørkede og enøjede univers er der ingen forsonende træk ved købesex.

Kunderne er liderlige og frådende karle, der kun mishandler pigerne.

 

Her er det jeg spørger, hvorfor din varme historie med blomster til begge piger samt en åbningsgave ikke finder vej til JP på lige fod med de harmske udgydelser om mishandlende liderkarle?

 

Din historie er den enlige vintergæk, der ville have pyntet gevaldigt i den kolde JP-jord.

 

Men vintergækken står jo sjældent alene, og det gør din historie faktisk heller ikke. Hvis ophavsmændene bag serien ellers ville kigge nærmere efter i EG's strenge, ville de opdage, at der er mange lignende historier herinde. Og de punkterer det harmske verdensbillede.

 

Hej X

Takker for at du lige fik bekræftet min mistanke om at det var velment !

 

Selv går jeg nu ikke så meget op i disse populistiske mennesker og deres meninger om alt og alle - de er jo meningsprostituerede for selv at tjene til huset, bilen, børnene osv. Så fred hvile over JP !

 

Mvh mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herligt med en moralsk anmeldelse af en anmeldelse.

 

Herligt med endnu en ligegyldig kommentar. Måske skal der startes en debat om "ligegyldige kommentarer i efterlysninger og anmeldelser."

Det var så min ligegyldige kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herligt med endnu en ligegyldig kommentar. Måske skal der startes en debat om "ligegyldige kommentarer i efterlysninger og anmeldelser."

Det var så min ligegyldige kommentar.

 

I den her tråden har Behave deltaget med foreløbig syv indlæg - temmelig ligegyldige allesammen. Af samtlige hans indlæg her på Eroguide har langt de fleste omhandlet hans kæreste - som altså nu har åbnet den klinik denne tråd drejer sig om - samt kritik af ejeren til den klinik hans kæreste tidligere arbejdede på. Måske er det i det lys muligt at forstå BeBops sarkasme omkring at Behave anmelder anmeldelsen af hans kærestes klinik?

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...