Hop til indhold

Recommended Posts

Der ligger allerede et par anmeldelser af Jasmin i Vanløse http://www.sexpiger.dk/4463, og kan varmt tilslutte mig hvad der allerede er skrevet. Stedet er ikke 100% diskret, men det har nu aldrig generet mig synderligt. Hvis folk ved hvad der foregår i kælderlokalet, er det nok fordi de selv har været der :-)

 

Man finder ikke en kvinde der er mere autentisk, og hvor indlevelse og nydelse går flot hånd i hånd. Blev tilbudt et bad da jeg ankom, hvilket jeg takkede ja til efter en lang arbejdsdag. Forud var gået en længere korrespondance om tidspunkter, men ikke mindst en pirrende dialog der bringer en på kogepunktet allerede inden man er trådt ind ad døren.

 

Der sidder et godt, flot og humoristisk hoved på Jasmin, men hun er samtidig en djævel i sengen. Vådt, højlydt og frækt er vel de bedste ord at sætte på min seance med hende. Hun ved hvad hun vil og helst undgår, men hun fortæller det på en diskret måde, der ikke ødelægger nydelsen overhovedet.

 

Er ikke helt klar hvornår jeg kom og gik igen, men mere end de 30 minutter jeg betalte for, var det helt sikkert. Jasmin ved hvad hun vil og som gæst får du det hele.

 

Eneste minus ved dette besøg var min egen skyld. Jeg var presset på tid både før og efter seancen - det er ikke optimalt, men man lærer jo så længe man lever.

 

Skal Jasmin besøges igen: Ja tak, selvom det vist snart bliver i Hvidovre

 

Kan jeg anbefale Jasmin til andre: Uden tvivl. Hun er fuldstændig som beskrevet i annoncen, og som det hun giver indtryk af herinde.

 

Pas på hende - disse kvinder er der ikke så mange af.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for de søde ord frække :) det var et alletiders besøg.... og meget vådt *gg* 

 

Du er mere end velkommen en anden gang - det var en rigtig fræk omgang som stadig får smilet frem!! :) 

 

 

Knus

jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...