Hop til indhold
b_a

Ananda Luksus Massage & Wellness, Vejle

Recommended Posts

Et sted der kan anbefales. Her er meget lyse, indbydende og nyrenoverede lokaler.

Alt er rent og pænt med dejlige velduftende rene håndklæder. Stemningen er utrolig afslappet og massagen er rigtig god.

Der er beskrevet forskellige massage former på hjemmesiden og det kan være både hård, mellem og blød, alt efter hvad du har lyst til.

Dejlig afslapning og velvære. Ananda er en rigtig sød pige og nem at snakke med.

 

Tag evt. et kig på hjemmesiden og døm selv: www.hosananda.dk

 

Jeg har været der flere gange nu og kan varmt anbefale stedet.

 

Adressen er: Nørrebrogade 29, 7100 Vejle

Telefon: 5281 6007

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder slet ikke som en reklame  :mrgreen:

 

Stedet ser da ret lækkert ud, men tilbyder de også nogen ekstra ydelser? Inkluderer "Swedish massage" også svensk?

 

Og det er da slet ikke diskriminerende når de kun tilbyder rabat til kvinder  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et sted der kan anbefales. Her er meget lyse, indbydende og nyrenoverede lokaler.

Alt er rent og pænt med dejlige velduftende rene håndklæder. Stemningen er utrolig afslappet og massagen er rigtig god.

Der er beskrevet forskellige massage former på hjemmesiden og det kan være både hård, mellem og blød, alt efter hvad du har lyst til.

Dejlig afslapning og velvære. Ananda er en rigtig sød pige og nem at snakke med.

 

Tag evt. et kig på hjemmesiden og døm selv: www.hosananda.dk

 

Jeg har været der flere gange nu og kan varmt anbefale stedet.

 

Adressen er: Nørrebrogade 29, 7100 Vejle

Telefon: 5281 6007

Jeg har prøvet stedet... Har kun en opfordring hold jer væk drenge. Der bliver snydt ed tiden og det er ikke god massage. Jeg var der en time men fik måske kun massage 20 min resten af tiden havde mutter travlt med at rende rundt til alt muligt andet. Hun tilbød selvfølgelig afslutning... Det er hun heller ikke god til. Fik at vide af hende hvis jeg kom næste uge kunne jeg få hele pakken.

Jeg betalte 600 for time med HJ og det var egentlig 500 for meget.

Det er et bordel forklædt som wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet stedet... Har kun en opfordring hold jer væk drenge. Der bliver snydt ed tiden og det er ikke god massage. Jeg var der en time men fik måske kun massage 20 min resten af tiden havde mutter travlt med at rende rundt til alt muligt andet. Hun tilbød selvfølgelig afslutning... Det er hun heller ikke god til. Fik at vide af hende hvis jeg kom næste uge kunne jeg få hele pakken.

Jeg betalte 600 for time med HJ og det var egentlig 500 for meget.

Det er et bordel forklædt som wellness

 

Det du skriver, kan jeg slet ikke genkende??? Jeg har været der flere gange og det er et nydeligt sted, med sød betjening og dejlig massage. Det er bestemt IKKE noget bordel og jeg har kun godt at sige om stedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du skriver, kan jeg slet ikke genkende??? Jeg har været der flere gange og det er et nydeligt sted, med sød betjening og dejlig massage. Det er bestemt IKKE noget bordel og jeg har kun godt at sige om stedet.

 

 

Nu smiler jeg højt, du svarede helt som forventet. Hold nu op du har fået dine 5 min. reklame så stop mens legen er god.

 

Hvis du vil vide hvor de har kondomer liggende kan jeg fortælle dig det.

I Danmark er det et bordel hvis man sælger sex og der sælges sex. Du kan næsten ikke slippe for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet stedet... Har kun en opfordring hold jer væk drenge. Der bliver snydt ed tiden og det er ikke god massage. Jeg var der en time men fik måske kun massage 20 min resten af tiden havde mutter travlt med at rende rundt til alt muligt andet. Hun tilbød selvfølgelig afslutning... Det er hun heller ikke god til. Fik at vide af hende hvis jeg kom næste uge kunne jeg få hele pakken.

Jeg betalte 600 for time med HJ og det var egentlig 500 for meget.

Det er et bordel forklædt som wellness

Jeg hedder Wi fra Ananda Thai Massage.

Jeg åbnede min butik d. 12 September 2013. Til at starte med var der ikke så mange gæster, da butikken var helt ny. Jeg ønsker at behandle mine gæster godt, så de føler sig godt tilpas og kommer igen i min butik.

Nu er der gået mere end 2 måneder, siden jeg åbnede, og jeg har nu mere end 200 gæster. Ca, 75 % af mine gæster kommer igen og igen. Mange siger de kommer igen, fordi jeg giver dem en god massage i en venlig og afslappet atmosfære.

 

Til LiderligL:  Alle gæster der er kommet til mig er høflige, venlige, rene og pæne og der er ingen problemer, og derfor tror jeg, jeg kan huske, hvem du er.

Du behandlede mig ikke som andre gæster gør. Allerede da du lagde dig på briksen, begyndte du at røre mig overalt på ben, bagdel og bryster. Selvom jeg flyttede mig og bad dig lade være, blev du ved. Jeg ville have bedt dig om at gå, men gjorde det ikke, fordi jeg ønsker at være høflig overfor mine gæster. Efter en halv times massage vendte du dig om på ryggen, og jeg kunne se, du ikke var ren, som om du ikke havde været i bad i flere dage og du lugtede ikke godt.

Du var uhøflig mod mig, og hvis du behandler andre massage piger på samme måde, tror jeg heller ikke, de har lyst til at massere dig, selvom de får penge for det.

Jeg tror, du er sur på mig, fordi du ikke kunne få det, du ville have.

Jeg gør det bedste, jeg kan for at mine gæster har det godt, hvis de er gode ved mig og behandler mig med respekt.

Hvis du behandler alle massører med respekt og møder op pæn og ren, er jeg sikker, at du vil blive godt modtaget og få en god massage alle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hedder Wi fra Ananda Thai Massage.

Jeg åbnede min butik d. 12 September 2013. Til at starte med var der ikke så mange gæster, da butikken var helt ny. Jeg ønsker at behandle mine gæster godt, så de føler sig godt tilpas og kommer igen i min butik.

Nu er der gået mere end 2 måneder, siden jeg åbnede, og jeg har nu mere end 200 gæster. Ca, 75 % af mine gæster kommer igen og igen. Mange siger de kommer igen, fordi jeg giver dem en god massage i en venlig og afslappet atmosfære.

 

Til LiderligL:  Alle gæster der er kommet til mig er høflige, venlige, rene og pæne og der er ingen problemer, og derfor tror jeg, jeg kan huske, hvem du er.

Du behandlede mig ikke som andre gæster gør. Allerede da du lagde dig på briksen, begyndte du at røre mig overalt på ben, bagdel og bryster. Selvom jeg flyttede mig og bad dig lade være, blev du ved. Jeg ville have bedt dig om at gå, men gjorde det ikke, fordi jeg ønsker at være høflig overfor mine gæster. Efter en halv times massage vendte du dig om på ryggen, og jeg kunne se, du ikke var ren, som om du ikke havde været i bad i flere dage og du lugtede ikke godt.

Du var uhøflig mod mig, og hvis du behandler andre massage piger på samme måde, tror jeg heller ikke, de har lyst til at massere dig, selvom de får penge for det.

Jeg tror, du er sur på mig, fordi du ikke kunne få det, du ville have.

Jeg gør det bedste, jeg kan for at mine gæster har det godt, hvis de er gode ved mig og behandler mig med respekt.

Hvis du behandler alle massører med respekt og møder op pæn og ren, er jeg sikker, at du vil blive godt modtaget og få en god massage alle steder.

Ja nu griner jeg endnu mere... Men lad os stoppe disksutionen her jeg hvad jeg oplevede og hvad du gjorde så i det er bordel.

Med hensyn til respekt så skal du se indad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Liderlig L.

 

Jeg er meget udenforstående overfor din beskrivelse af dette sted. Jeg har været der et par gange, og har hver gang fået en venlig og rar behandling. Fået det jeg har betalt for, og ikke noget med at behandlingen er stoppet før tiden.

Stedet er fantastisk pænt og rent, og nyvaskede lagner og håndklæder over alt...! Man vælger selv hvilken massage man ønsker, og det man bestiller - bliver udført perfekt....!

 

Jeg er slet ikke i tvivl om, at man får den behandling - som man selv udstråler. Jeg selv er høflig og venlig - og den behandling jeg har fået på stedet, har været 100% ok.

 

Liderlig L. : Hvis du har så meget imod det sted, mon så ikke bare du skal holde dig langt væk. Og hold op med at skrive om de ting, som du ikke selv har styr på...!

 

Jeg kan varmt anbefale dette thaimassage sted til alle andre, og vil helt sikkert også selv besøge det igen på et tidspunkt.....  :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Liderlig L.

Jeg er meget udenforstående overfor din beskrivelse af dette sted. Jeg har været der et par gange, og har hver gang fået en venlig og rar behandling. Fået det jeg har betalt for, og ikke noget med at behandlingen er stoppet før tiden.

Stedet er fantastisk pænt og rent, og nyvaskede lagner og håndklæder over alt...! Man vælger selv hvilken massage man ønsker, og det man bestiller - bliver udført perfekt....!

Jeg er slet ikke i tvivl om, at man får den behandling - som man selv udstråler. Jeg selv er høflig og venlig - og den behandling jeg har fået på stedet, har været 100% ok.

Liderlig L. : Hvis du har så meget imod det sted, mon så ikke bare du skal holde dig langt væk. Og hold op med at skrive om de ting, som du ikke selv har styr på...!

Jeg kan varmt anbefale dette thaimassage sted til alle andre, og vil helt sikkert også selv besøge det igen på et tidspunkt..... :)

Det er sjovt at alle der skriver om stedet er lige oprettet og skriver på næsten samme måde!! Så kan alle andre jo tænke over dette.

Jeg skrev om min oplevelse og har selvfølgelig ikke tænkt mig at komme igen. Jeg fik sammenlagt 20 min massage ud af en time resten af timen havde bordel mutter travlt med andet.

Kondomer ligger pakket i sølvpapir i hvid håndklæde......

Så til alle der normalt skriver herinde og godt kan gennemskue at det er ejer og venner der forsvare bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det er god stil at Wi beskylder LiderligL for en hel masse ting uden reelt at kunne vide om det er ham som er den omtalte kunde.

 

Og velkommen til alle de nye brugere, jeg håber i kommer med nogle flere indlæg om andre steder i har været.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Wi

Kan du ikke fortælle lidt mere om din klinik.

Hvor mange massør er i? Hvor gamle er de forskellige?

Hvilke massager tilbyder I? Hvad koster det?

Tilbyder i noget erotisk efter massagen?

Hvis det er noget som lyder til talende så kommer jeg og besøger jer.

Så skal jeg nok give min ærlige anmeldelse af din klinik.

Mvh Maxxx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg en tur forbi for at finde ud af, hvem jeg tror på i denne tråd.

 

Og der er ingen tvivl. Jeg fik en sober kvalitets massage af en kyndig og kompetent kvinde (indehaveren).

Jeg var nøgen, og jo hun strejfede da kalorius, men der var ingen antydninger og ingen tilbud om noget frækt, ikke engang HJ.

Og alt blev smidt til vask og nyt lagt på efter mit besøg. Meget pænt sted.

 

Så min vurdering er, at LiderligL har krævet/forventet mere end han blev tilbudt, og er så blevet tøsesur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg en tur forbi for at finde ud af, hvem jeg tror på i denne tråd.

 

Og der er ingen tvivl. Jeg fik en sober kvalitets massage af en kyndig og kompetent kvinde (indehaveren).

Jeg var nøgen, og jo hun strejfede da kalorius, men der var ingen antydninger og ingen tilbud om noget frækt, ikke engang HJ.

Og alt blev smidt til vask og nyt lagt på efter mit besøg. Meget pænt sted.

 

Så min vurdering er, at LiderligL har krævet/forventet mere end han blev tilbudt, og er så blevet tøsesur. 

 

Jeg havde egentlig bestemt mig til ikke at svare mere på indlæg fordi det er hele tiden nye der lige er kommet på der svare, men du har været her længe kan jeg se og derfor skal jeg selvfølgelig svar.

 

NEJ jeg er ikke fornærmet... Jeg fik tilbudt meget mere end forventet men fik ikke den tid jeg havde betalt for. Jeg syntes vi skal stoppe den her. 

Normalt advare jeg aldrig mod besøg. Men tænk hvis du blev afkrævet 600 for 20 min massage inkl. handjob hvad ville du så tænke.

Jeg ville bare dele min oplevelse af stedet, men er blevet svinet til fordi jeg giver min ærlige vurdering og det er faldet nogen for brystet. God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg en tur forbi for at finde ud af, hvem jeg tror på i denne tråd.

 

Og der er ingen tvivl. Jeg fik en sober kvalitets massage af en kyndig og kompetent kvinde (indehaveren).

Jeg var nøgen, og jo hun strejfede da kalorius, men der var ingen antydninger og ingen tilbud om noget frækt, ikke engang HJ.

Og alt blev smidt til vask og nyt lagt på efter mit besøg. Meget pænt sted.

 

Så min vurdering er, at LiderligL har krævet/forventet mere end han blev tilbudt, og er så blevet tøsesur. 

Hej Jydeka'l

Tusind tak for besøget og fordi du har skrevet, hvordan du har oplevet dit besøg her I min butik. 

Det betyder meget for mig. Jeg har lige åbnet min butik og bliver glad når mine kunder synes, de har fået en god oplevelse her hos mig.

Tak for din støtte og din ærlige mening.

Håber du får en god dag og vi ses igen en anden gang.

 

Wi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igen den 23. og fik endnu engang en fantastisk massage. Bliver spurgt fra start, om det skal være blid, mellem eller hård massage, og undervejs om der skal ændres.

Der kom en kunde under massagen (hun var alene på arbejde) og forsøgte på en pæn og høflig måde, at ekspedere ham videre, da hun ikke havde flere ledige tider.

Så jeg vil sige, at for mit vedkommende er det nr. 1 stedet, hvis du vil have en god reel massage af en sød og meget høflig kvinde, i et flot rent og stilfuldt lokale.

Og hvis du kommer efter noget frækt eller massage med happy end, så er det ikke stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så find det dog, Oliveraufger det findes mange steder, istedet for en total ligegyldig bemærkning :shock:

det her jo et seriøst sted

 

Godt Nytår

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg igen besøgt dette fantastiske sted. Og denne gang skulle jeg prøve to piger og må sige at fire hænder er ikke dårligt.  :mrgreen:

Fik endnu en gang en super behandling af to søde piger der kan finde ud af at massere. Massagen varede over en time og kostede 600 kr.

Kan kun anbefale disse flotte omgivelser man møder når man åbner døren. Flot indrettet, og at man skal tage skoene af lige inden for døren, 

vidner om seriøsitet og man føler sig velkommen. De ved næsten ikke det gode de skal gøre for deres kunder, det er ihvertfald min oplevelse.

 

Mit favoritsted når det handler om god kyndig massage, god og smilende service, samt lækre indbydende lokaler....  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg igen besøgt dette fantastiske sted. Og denne gang skulle jeg prøve to piger og må sige at fire hænder er ikke dårligt.  :mrgreen:

Fik endnu en gang en super behandling af to søde piger der kan finde ud af at massere. Massagen varede over en time og kostede 600 kr.

Kan kun anbefale disse flotte omgivelser man møder når man åbner døren. Flot indrettet, og at man skal tage skoene af lige inden for døren, 

vidner om seriøsitet og man føler sig velkommen. De ved næsten ikke det gode de skal gøre for deres kunder, det er ihvertfald min oplevelse.

 

Mit favoritsted når det handler om god kyndig massage, god og smilende service, samt lækre indbydende lokaler....  :-P  :-P

 

Kære Jydekal det har vi ligesom fundet ud af det er dit favoritsted og du skriver næsten det samme hver gang. Mangler hun så meget kunder igen at du er nødt til at skrive det samme igen og igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jydekal det har vi ligesom fundet ud af det er dit favoritsted og du skriver næsten det samme hver gang. Mangler hun så meget kunder igen at du er nødt til at skrive det samme igen og igen?

 

Ha ha ha, nej det tror jeg ikke hun gør. Nu tager jeg ikke dine indlæg seriøse, da du jo har et horn i siden på hende, fordi hun ikke ville give efter for dine ildelugtende tilnærmelser.

 

I den time+ jeg var der kom der flere ind fra gaden for at bestille tid samt købe gavekort og telefonen ringede flere gange, så jeg tror det går helt godt dernede.....

 

Jeg beretter bare om min oplevelse, så må andre tolke det som de ønsker. Opfører I jer pænt overfor pigerne og kommer I "nyvaskede", så skal I bare se, hvor søde og dygtige de er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha, nej det tror jeg ikke hun gør. Nu tager jeg ikke dine indlæg seriøse, da du jo har et horn i siden på hende, fordi hun ikke ville give efter for dine ildelugtende tilnærmelser.

 

I den time+ jeg var der kom der flere ind fra gaden for at bestille tid samt købe gavekort og telefonen ringede flere gange, så jeg tror det går helt godt dernede.....

 

Jeg beretter bare om min oplevelse, så må andre tolke det som de ønsker. Opfører I jer pænt overfor pigerne og kommer I "nyvaskede", så skal I bare se, hvor søde og dygtige de er.

Jeg har ikke et horn i siden på nogen, men du skriver det samme hver gang. Jeg har aldrig prøvet at lave tilnærmelser til hende og ved at før jeg får massage er jeg altid renvasket. Så måske din thai bordel husker forkert... Jeg ved jo at hun har arbejdet for Nan og det fortælle vel alle herinde hvad hendes primære salg er. Men hvis hun har så meget brug for reklame er det vel ok at du bliver ved med at skrive dine indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber jeg som ny bruger men ikke ny læser må give mit besyv med.

Jeg har besøgt dette sted for jeg var blevet nysgerig og døjer med dårlig skulder så da jeg var i vejle ville jeg prøve dette sted.

blev lukket ind af en buttet pige med ikke pænt ansigt (smag og behag er forskellig og jeg er gift med verdens smukkeste kvinde synes jeg selv).

Jeg forklarede hende om min skavank og spurgte om hun kunne klare det. Det vill hun gerne jeg smed næsten alt tøjet kun underdrenge blev på men det ville massør ikke være med til så jeg blev bedt om at smide det hele. 

Jeg ved godt jeg er krævende med min skulder, men dette er den dårligste massage jeg har fået og til trods for hun havde fået at vide at det kun var skulder og ryg der skulle klares, men hendes hånd havde hele tiden travlt mellem mine ben hvilket jeg ikke kan lide.

Da jeg blev vendt om var det første spørgsmål om ekstra hvilket jeg afviste og fik så en endnu dårligere massage end før. Der blev snydt med tiden fik 45 minut inkl omklædning. betalte de ønskede 300 men have mest lyst til kun at betale 200 fordi jeg ikke var tilfreds.

Jeg kommer ikke igen og kan ikke give min anbefaling.

Lad nu være med at overfalde mig for dette er min første gang skrive i dette forum og ved godt at ikke blive populær men det er ærligt ment

 

Og din mening skal du have lov til at have.  :-P  Velkommen til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...