Hop til indhold
8000

Yupin sabai thai massage Middelfart

Recommended Posts

Har idag været på Fyn og ods liste har været flittigt brugt(takker)

Endte i Middelfart og ringede og bestilte tid. Ankom til en villa hvor jeg blev lukket ind i kælderen.blev overrasket over hvor pænt og rent der var. Damen +40 gav mig prislisten i hånden og vi blev enige om massage til 400kr

Sjældent har jeg fået så hård massage, f... Jeg har det godt nu :)

Samai som hun hed kunne virkelig nogle tricks med massage, bla. Trykkede hun mig i lysken så mit ben blev helt varmt og når hun slap bredte varmen sig helt op i kroppen. Lidt mærkelig fornemmelse. Synes egentlig at jeg har prøvet meget men her kunne jeg mærke kroppen for alle pengene.

Gentagelsesfare 100 % dette skal opleves igen.

Stedet meget pænt og rent med varme i briks.

Jeg ved ikke om der er bad havde lidt travlt med at komme ud af døren 75 min

Damen sød og smilende og serviceminded hun forstod mine behov på dagen.

Er du til hård massage er dette stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spurgte du hende om HJ eller tog hun bare fast i den ?

 

For jeg har aldrig været så heldig med Samai.

 

Kun en gang med hendes assistent den gang, men hun kommer ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var hende selv, Yupin der gav mig massage.

 

Samai har ikke været der i flere måneder sagde hun, hun er i thailand.

 

Hun har overhovedet ikke noget imod at du er nøgen, jeg tog bare alt tøjet af og lagde mig op på biksen.

 

Og da massage var færdig, tog jeg bare fat i hendes hånd og førte den hen mod min pik, og så spurgte hun 

 

"Massage der?" ja hvor meget, og så sagde hun 300 kr. 

 

Så Yupin gav mig HJ. Og jeg fik lov til og tage hende på røven, uhn havde heller ikke noget imod at jeg prøvede og give hender finger.

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Har idag været på Fyn og ods liste har været flittigt brugt(takker)

Endte i Middelfart og ringede og bestilte tid. Ankom til en villa hvor jeg blev lukket ind i kælderen.blev overrasket over hvor pænt og rent der var. Damen +40 gav mig prislisten i hånden og vi blev enige om massage til 400kr

Sjældent har jeg fået så hård massage, f... Jeg har det godt nu :)

Samai som hun hed kunne virkelig nogle tricks med massage, bla. Trykkede hun mig i lysken så mit ben blev helt varmt og når hun slap bredte varmen sig helt op i kroppen. Lidt mærkelig fornemmelse. Synes egentlig at jeg har prøvet meget men her kunne jeg mærke kroppen for alle pengene.

Gentagelsesfare 100 % dette skal opleves igen.

Stedet meget pænt og rent med varme i briks.

Jeg ved ikke om der er bad havde lidt travlt med at komme ud af døren 75 min

Damen sød og smilende og serviceminded hun forstod mine behov på dagen.

Er du til hård massage er dette stedet.

 

Trykket i lysken er et gammelt fif. Det kan også få pikken op at stå hvis det kniber. Jeg havde en mandlig massør kommende hos mig. Han tilbød, mens min kone hørte på det, at forbedre min potens, netop ved t trykke i lysken. Det er en del år siden, kunne måske godt bruge det i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trykken i lysken - afbryd blodgennemstrømningen, bruges af de fleste thaimassører - som har lært massagen på en skole.

Det er et ældgammelt middel. Ideeen er vist at man, ved at blokere for blodet, ved at presse de store blodårer sammen, får en voldsom og kraftig blodgennemstrømning, når trykket lettes. Derved skulle forkalkninger o.l. der forhindrer eller reducere blodtilførslen til dilleren, fjernes.

Det er nok ikke noget man får nogen uddannede læger til at skrive under på, men tro kan flytte bjerge - eller i dette tilfælde dillere:)

I øvrigt er det ret behageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi den anden dag og fik en RIGTIG god massage af ejeren selv. Der er rent, pænt og med en dejlig opvarmet briks - nu kom jeg for massagen, da der var lidt ømme muskler, men hun er ikke bange for at røre ved banditten, den blev flere gange flyttet fra side til side så hun kunne komme til :) Havde besluttet mig for at det kun var for massagen og det var svært ikke og blive fristet, men tror hun havde forstået pointen med de ømme muskler... Men der er klart muligheder for mere her! I øvrigt er hun rigtig sød og giver en fantastisk massage, kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende dags dato.

 

Hun er en dygtig massør og jeg besøgte ikke stedet for at få masseret piben!

 

Hun bad mig smide alt tøjet og det skete så.

 

Hun tager virkeligt fat og hendes massage er god!

 

Det eneste minus er at hun snakker som et vandfald!!!

 

 

7/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det thai massage eller olie massage man bestiller....hvis man gerne vil have happy ending?

Står på hendes siden:

Nogle har den misopfattelse, at oliekropsmassage indeholder seksuelle ydelser, og vi vil gerne understrege, at der i vores klinik absolut ikke gives nogen former for ydelser af den art

Men der er jo nogen der siger det modsatte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...