Hop til indhold

Recommended Posts

Havde stadig alvorlige infiltrationer i ryg, nakke og skuldre, samt lidt væskeansamling i benene og opsøgte derfor det sted jeg har bedst erfaring med for god gennemgribende MASSAGE: Surin i Smallegade på Frederiksberg. Lavede en forhåndsaftale med Adon, som vist ejer stedet.

Jeg er ikke sikker, men jeg mener da jeg var der for en del tid siden at stedet havde massagebrikse der kun var adskilt med forhæng. Nu er der private rum, rene og pæne og med god plads, men dog åbne for oven så lyden trænger igennem udefra.

Jeg ankom en halv time før aftalt (tidlig formiddag) og mødte en frisk og veloplagt Adon. Andre herinde har tippet hendes alder til anywhere mellem 50 og 60+. Hun påstår selv at hun er 53. Svært at sige med en Thai. Jeg foretrækker normalt unge kvinder, men i dette tilfælde var det massagen der var afgørende, derfor Adon.

Jeg forklarede hende om mine smerter og infiltrationer, og tilføjede et problem med starutten og bad hende løse det problem før hun gik igang med massagen. Det problem tog det næsten en halv time at løse på trods af hendes store expertise. Det hjalp da hun fik tøjet af ("koster ekstra" sagde hun). Selvom hun er en ældre dame sidder der et par store flotte bryster på hende, formodentlig en E-skål, bløde og behagelige at røre ved. Mens hun spillede det bedste hun havde lært var der fuld gramseret og fingerleg. Det hjalp gevaldigt på starutten. Jeg kan forstå at man også kan få hele pakken, men det benyttede jeg mig ikke af. Måske en anden gang. På trods af hendes relativt høje alder virker hun ret appetitlig.

Massagen, der tog en time udover den første halve var, som ventet, grundig, dybdegående, hård, til tider smertefuld, men virkelig velgørende. Ikke det sædvanlige oliesjask som man så ofte hører om. Her er en dame der virkelig kan sit kram. Selv mit begyndende podagra anfald fik hun løst op for.

Jeg forlod stedet med smil på læben og sol i sindet. Damage: Jeg spurgte ikke om prisen men gav ialt kr 800.- som jeg mener var velfortjent for halvanden time inkl. det førnævnte.. Formoder man kan få hele pakken for en tudse.

Jeg kan kun anbefale stedet for en fremragende Thai massage, nok den bedste jeg har fået i Danmark. Og er man til mere med en moden kvinde med flotte store bryster og hvad deraf følger så får Adon også min anbefaling.

Gentagelsesfaktor: Ja, regelmæssige besøg for massage. For det øvrige: Måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forlod stedet med smil på læben og sol i sindet. Damage: Jeg spurgte ikke om prisen men gav ialt kr 800.- som jeg mener var velfortjent for halvanden time inkl. det førnævnte.. Formoder man kan få hele pakken for en tudse.

.

Vil det sige, at hun ikke forlangte kr. 800,-, men det var bare det du gav, fordi det var det, du syntes du ville give?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til default user

Tak for en god anmeldelse.

Jeg er ret ny ud i der her Thaimassage men vil Surin Thaimassage være et godt at prøve som et af mine føste steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til default user

Tak for en god anmeldelse.

Jeg er ret ny ud i der her Thaimassage men vil Surin Thaimassage være et godt at prøve som et af mine føste steder.

De fleste Thai massage/wellness klinikker er mere eller mindre skjulte bordeller, og massagen er af stærkt svingende kvalitet. Jeg har prøvet en del, og mange herinde er enig med mig i at Surin giver en virkelig god, måske den bedste massage. Det er modne kvinder der kan deres kram. Man kan også få lidt mere end selve massagen, og hvis man tænder på ældre ikke særlig smukke damer er det også en mulighed. Men er dit udgangspunkt primært massagen kan jeg kun slutte mig til koret af tilfredse kunder. Selve massagen koster kr. 350 for en time.

God fornøjelse.

:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har siden min anmeldelse fået regelmæssig massage hos Adon i Surin.  Hun holder standarden, giver virkelig god massage. Og resten er også i orden. Jeg har endnu ikke fundet hendes grænse trods ihærdige forsøg. Hun er en ældre velholdt kvinde med nogle fantastiske store bryster. Kan stærkt anbefales.

Hun har en ældre medarbejder der ikke er særlig køn, men som efter sigende også skulle give en virkelig god massage.

 

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Soylent Green

Er der nogle, som har fået mere end et håndjob hos Surin?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle, som har fået mere end et håndjob hos Surin?

 

du har vidst ikke været på stedet :) Der er pap mure imellem rummene, og man kan som regel høre hvad der sker ved siden af.. 

 

Det vildeste du ka få gang i er nok en nøgen overkrop..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Soylent Green

du har vidst ikke været på stedet :) Der er pap mure imellem rummene, og man kan som regel høre hvad der sker ved siden af.. 

 

Det vildeste du ka få gang i er nok en nøgen overkrop..

 

Jeg har rigtigt nok ikke været hos Surin i et par år. Da jeg kom dér, fik jeg altid tilbudt et håndjob, men der kunne jo være sket en udvikling på stedet.

 

Det var dét jeg tænkte på, da jeg stillede spørgsmålet.

 

Du kan jo ikke høre om en mand får suttet den af, vel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle, som har fået mere end et håndjob hos Surin?

For lang tid siden (6-8 år) har jeg fået gensidig fransk af ejeren af stedet. Kan ikke huske hvad hun hed, men det skete ved simpel smiger og flirten. Det var hende selv der bød sig til, men det kan ske at det var fordi der ikke var andre i nabokabinen. Jeg kan huske at jeg slukkede hende i lang tid, hvor hun til sidst måtte bide i puden for ikke at lave lyde sum den anden pige kunne høre.

Jeg kom der igen et par gange efter, hvor det desværre kun blev til HJ hvor hun smed bukserne så jeg kunne slikke imens.

Jeg tror heller ikke at der er mulighed for fuld pakke, men der har en gang været mulighed for lidt mere end HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...