Hop til indhold
Tyren13

Nyt i Randers??

Recommended Posts

Hej.

Du skriver at hende hjælperen hos KAT hedder BEE, jeg har spurgt efter hende på klinikken, men hun sagde hun ikke havde nogen med det navn, var det et andet navn, blev så behandlet af KAT istedet for, men det gider jeg snart ikke mere, hun har simpelthen for travlt med at snakke i telefon, hun kan simpelthen ikke lade den ringe ud, hun tager den altid når den ringer, Massagen er god gos KAT, men det er iriterende med alle de afbrydelser.

er der andre steder i kan anbefale, hvor de også kæler for den lille stjerne, og bearbejder den lidt, det er jo lækkert, med lidt anus massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan var massagen??? Var det hende den lækre høje unge

quote="Krebsen76"]Der er stadig ekstra hos jiramon. Fik tilbudt hele pakken idag men nøjes med hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Monty.

Lanna Thai på Mariagervej giver gerne massage i stjernen.

Men hvis du også kan bruge danske piger så Lægeeksamineret massør Randers et must. Har været der, og hun gav en fantastisk massage bagi i. 2 fingre der vidste hvad de skulle.

Du kan finde tråd under anmeldelse af piger Jylland. Hun har også profil herinde, hvor du kan kontakte hende. Q 45 Massør Randers.

Du vil ikke fortryde

Hej.

Du skriver at hende hjælperen hos KAT hedder BEE, jeg har spurgt efter hende på klinikken, men hun sagde hun ikke havde nogen med det navn, var det et andet navn, blev så behandlet af KAT istedet for, men det gider jeg snart ikke mere, hun har simpelthen for travlt med at snakke i telefon, hun kan simpelthen ikke lade den ringe ud, hun tager den altid når den ringer, Massagen er god gos KAT, men det er iriterende med alle de afbrydelser.

er der andre steder i kan anbefale, hvor de også kæler for den lille stjerne, og bearbejder den lidt, det er jo lækkert, med lidt anus massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke at der er nogen der er blevet tilbudt HJ og da slet ikke hele pakken hos Jiramon. Jeg er kommet der en del gange, og har aldrig følt at det var noget de gør i. Angående den pige du snakker om Hate, er det nok Wan. Hun er 24, men er taget tilbage til Thailand så vidt jeg ved. Hun tilbød aldrig mig mere end massage. jiramon har fået en afløser tror jeg hun er. Hun er lille og en smule buttet. Har ikke været dernede efter hun er kommet til, men det kan være hun tilbyder mere end bare massage.

Men tror stadig ikke det er standard hos Jiramon.

Hvordan var massagen??? Var det hende den lækre høje unge

quote="Krebsen76"]Der er stadig ekstra hos jiramon. Fik tilbudt hele pakken idag men nøjes med hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

Jeg synes ikke rigtigt der er til at finde en fast "leverandør" af gode ydelser i Randers.

Kat er fortravlet - assistenten gør sit bedste men det er ikke godt nok.

Der var et par smukke unge piger på Rosas gamle adresse, Nørrebrogade, de gav villigt hele pakken, men der ser utroligt lukket ud og der er telefonsvarer på.

Lanna har jeg ikke haft særligt held med, det er ligesom de bare skal have solgt ekstra ydelser.

Har aldrig prøvet Baangann . nogen der har erfaringer herfra, der ser bare så snusket ud.

Det bedste jeg har haft held med på det seneste er Nog på St. Voldgade 1A

Obs de har skiftet navn til Randers Thai massage og fået nyt telefonnummer 5035 1138, hvis det skulle have interesse. Hele pakken for 1k det er pengene værd!

Jeg synes udvalget er ved at blive for sølle. Overvejer at skifte til et sted uden ekstra ydelser River Kwai f.eks.

Man skal da helst gå derfra med et smil på læben, når man investerer sine surt sammensparede penge.

Gode forslag modtages med tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Nørrebrogade 5 er der kommet en asian trans, men jeg har ikke været der, men ringede dertil på nummer 40816221 . Det stod i travbladet idag, så vil nok besøge vedkommende, for at se hvad det er for en, men det en asiatiske, så hvis nogen besøger vedkommende så giv venligst en anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyren:

Mht. St. Voldgade 1a (ved siden af frisøren), er jeg slet ikke enig. Jeg var dernede, hvor der lå en eller anden gut i forlokalet. Hende der gav mig massage var ikke specielt attraktiv og noget buttet (ikke noget jeg tænder på, men derfor kan andre da godt gøre det). Massagen var elendig og man kunne godt mærke det kun handlede om de seksuelle ydelser. Jeg takkede nej til HJ og overvejede da slet en ikke fuld pakke. Ikke et sted jeg kommer igen lige foreløbig.

Generelt tror jeg bare jeg vil overlade de gode massører til dem der kan det, og hvis jeg så skulle blive så trængende, så gå til en professionel glædespige. Prisen er alligevel næsten den samme hvis man ikke behøver en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Du skriver at hende hjælperen hos KAT hedder BEE, jeg har spurgt efter hende på klinikken, men hun sagde hun ikke havde nogen med det navn, var det et andet navn, blev så behandlet af KAT istedet for, men det gider jeg snart ikke mere, hun har simpelthen for travlt med at snakke i telefon, hun kan simpelthen ikke lade den ringe ud, hun tager den altid når den ringer, Massagen er god gos KAT, men det er iriterende med alle de afbrydelser.

er der andre steder i kan anbefale, hvor de også kæler for den lille stjerne, og bearbejder den lidt, det er jo lækkert, med lidt anus massage

Det lyder underligt Monty .

Har været derinde hos den samme kvinde nu 2 gange. 1 siden min anmeldelse. Hvis hun ikke er der mere, så er hun smuttet indenfor de seneste 10 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Nørrebrogade 5 er der kommet en asian trans, men jeg har ikke været der, men ringede dertil på nummer 40816221 . Det stod i travbladet idag, så vil nok besøge vedkommende, for at se hvad det er for en, men det en asiatiske, så hvis nogen besøger vedkommende så giv venligst en anmeldelser.

meld endelig tilbage når du har været der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Har I været forbi, Rosa i markedsgade. Har været yderst tilfreds begge gange, hun er super sød :D

Godt HJ og der bliver nusset lidt for stjernen.

Tror snart jeg vil et smut forbi Aarhus, nogen der kender et sted jeg ikke må gå glip af?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nixon, hvordan er massage. Er hun lige så erotisk og nærgående som Cat. Får nosser og stjerne også kærtegn når man ligger på maven, eller kun ved HJ

Hej alle.

Har I været forbi, Rosa i markedsgade. Har været yderst tilfreds begge gange, hun er super sød :D

Godt HJ og der bliver nusset lidt for stjernen.

Tror snart jeg vil et smut forbi Aarhus, nogen der kender et sted jeg ikke må gå glip af?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været forbi Cat, kun læst om hende herinde.

Men massagen er rigtig god, og hun kommer da også forbi de gode steder. Men kun med nogle forsigtige strejf. Hvordan Går Cat til den??

Nixon, hvordan er massage. Er hun lige så erotisk og nærgående som Cat. Får nosser og stjerne også kærtegn når man ligger på maven, eller kun ved HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du ligger på maven, og når Cat nærmer sig underliv, strejfer hun meget bevidst nosser, hul og tager gerne hånden ind og tager omkring pikken. Man løfter som regel numse når det sker, og hun er intens der i en periode. Har prøvet at hun også slikkede ens hul imens man lå på maven. Vildt dejligt. Hun nyder det selv. Har læst at andre har prøvet at hun selv er på ryg, kravler ind under og sutter dig lidt. Om det er sandt ved jeg ikke. Men det jeg beskriver har jeg oplevet. Når hun giver dig HJ til sidst, slikker hun gerne lidt på dig imens. Hun giver også gerne finger imens

Jeg har aldrig været forbi Cat, kun læst om hende herinde.

Men massagen er rigtig god, og hun kommer da også forbi de gode steder. Men kun med nogle forsigtige strejf. Hvordan Går Cat til den??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du været der? Har aldrig selv afprøvet en trans. Lysten er der, men modet svigter. Er der kendskab til en tæt på Randers.

Hej.

Nørrebrogade 5 er der kommet en asian trans, men jeg har ikke været der, men ringede dertil på nummer 40816221 . Det stod i travbladet idag, så vil nok besøge vedkommende, for at se hvad det er for en, men det en asiatiske, så hvis nogen besøger vedkommende så giv venligst en anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

nej jeg var der ikke, men prøvede en dag at ringe, men de yog ikke telefonen, så måske de ikke er der længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Nørrebrogade den anden dag. Der er ganske rigtigt en ladyboy på stedet.

Aftalte en gang massage og efterfølgende fuld pakke = 1000 kr.

Massagedelen var desværre meget kort, for det var faktisk en god og hård massage "hun" gav.

Resten af pakken bar lidt præg af at det gerne måtte overstås, ikke dårligt men hele tiden med et meget højt tempo.

Hun er en ganske køn ladyboy, med et par store hårde bryster og en formidabel røv.!

Lokalerne var rene og pæne.

Vurdering 3 ud af 5 stjerner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan fik du kontakt? Tlf eller dukkede du bare op?

Hvad med hendes, var hun veludrustet????

Var forbi Nørrebrogade den anden dag. Der er ganske rigtigt en ladyboy på stedet.

Aftalte en gang massage og efterfølgende fuld pakke = 1000 kr.

Massagedelen var desværre meget kort, for det var faktisk en god og hård massage "hun" gav.

Resten af pakken bar lidt præg af at det gerne måtte overstås, ikke dårligt men hele tiden med et meget højt tempo.

Hun er en ganske køn ladyboy, med et par store hårde bryster og en formidabel røv.!

Lokalerne var rene og pæne.

Vurdering 3 ud af 5 stjerner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede bare på det nummer der er opgivet i EB. Tog godt nok fem-seks forsøg, men det var også lidt tidligt på dagen.

Hendes udstyr er over middel i forhold til nationalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER efterhånden blevet fast kunde hos Kat gennem 4 år.. Og en tilfreds en af slagsen. Massagen altid til midst et 8-tal, dog lidt afhængig af humør, altså hos kat. Hun er normalt i strålende humør, men naturligvis kan der være lavpunkter som hos andre.

Lad mig lige slå noget fast.

Du kan få et godt og grundigt HJ hos Kat. Hvis du er regular kunde måske også et BJ.

Men hun sluger aldrig og du får ikke mere. Thats it.

Resten af massagen og samværet er nærværende og vedkommende såfremt kemien passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. Nørrebrogade 5, så har har jeg tjekket stedet ud på google maps, det ser MEGET lidt

diskret ud, ved I om man ringer på døren og skal stå til offentlig skue indtil de åbner, eller

kan man gå direkte ind :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, en ny Thaimassage der hedder Aroma Thaimassage på Hjørner Vestre Ringgade 172. Paludan Møllers Vej, de er super Sexy , har lige været der for 2 dage siden , men den ligger i Århus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...