Hop til indhold
Liderbukken

Maggi Mcgee hos Stjernebabes i Århus

Recommended Posts

Jeg havde besluttet mig for at julens komme skulle fejres med at stykke godt kød. Ikke på panden, men i senge hos en glædespige. Først var jeg omkring Silkeborgvej, da jeg synes båndsvareren lød ophidsende. Men kvinden der åbnede svarede slet ikke til mine forventninger. En ældre kvinde, som var noget mere end ekrotisk buttet og i det hele taget syntes jeg ikke hun virkede indbydende. Så jeg valgte at gå igen.

Så efter at have afsøgt markedet, faldt valget på Maggi Mcgee http://www.stjernebabes.dk/maggi.htm. Desværre ingen billeder på hjemmesiden, men beskrivelsen lød fin. Og det skulle vise sig, at valget var helt rigtigt.

Maggie Mcgee er nemlig en utrolig sød pige og netop hendes personlighed gjorde, at det var en fornøjelse at besøge hende. Maggi er en pæn, jysk blondine, med et sødt ansigt og en fin krop. Hun er lidt rund hist og her, men hvem gider egentlig ligge og rage på et tøjstativ?

Maggi havde et juletilbud med en halv time + noget oliemassage for en tusse og det nappede jeg. Efter betalig og afklædning kom hun ind i ført et frækt nisseoutfit med hue og det hele. Og kort efter lå vi og småsludrede lidt på sengen. Men det var jo ikke for at smalltalke så Maggi bad mig om at lægge mig om på ryggen og så smurte hun noget kokosolie på ryggen af mig og på forsuden af mig selv. Så til min overraskelse var det lidt body to body massage, hun indledte med.

Herefter gik hun over til ftansk til mig, som jeg gengældte lidt efter til hendes fulde tilfredshed. Og så blev der knaldet i flere stillinger inden de sædvanlige kramper efterfulgt af en orgasme overvandt mig. Maggi sørgede for aftøring og igen småsnakkede vi lidt inden jeg gik ud og blev vasket lidt.

Maggis krop er en smule løs i det som hun selv siger og det er derfor hendes plan at smide nogle kilo og så får hun her inden jul udvidet brysterne. Men resten af kroppen var jeg nu fuldt tilfreds med, da jeg godt kan lide lidt at holde fast i, unden pigen bliver fed. Så jeg kan næsten ikke vente med at besøge hende igen, når barmen har fået et pift.

Men som jeg skrev i starten, er Maggi en kanon sød tøs, der holder af sin lille bibeskæftigelse. Og det vigtigste for mig er, at kemien er god, så skal man nok finde ud af at hygge sig sammen. Og kemien var kanon, så hermed en stor anbefalelse af Maggi Mcgee fra Stjernebabes. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...