Hop til indhold
odensemand

Thaimassage Nyborgvej 22 Odense

Recommended Posts

Har for nogen tid siden prøvet Nyborgvej 22, Ikke nogen særlig diskret indgang, men der blev åbnet rimeligt hurtigt, pigen var måske ikke nogen skønhedsåbenbaring, men så ok ud, alder er jo ikke nemt at bedømme, men mellem 30 og 40 år.

der er et menukort, og jeg valgte hele pakken på 1 time for 1000 kr. massagen foregik ovenpå i et rimeligt pænt lokale, først på maven med oliemassage på ryggen, pigen i trusse og bh, lækkert, godt ned mellem ballerne, og på nosserne, så om på maven og massage på forsiden, derefter gummi på drengen og et godt blow, pigen var nu nøgen, spurgte om jeg måtte slikke hende, hun taler dårligt dansk men ok engelsk, slikkede hende till orgasme, og er temmelig sikker på det var ægte, hun stønnede og vred sig, hun smagte lækkert, derefter red hun mig til en stor orgasme, mens jeg legede med hendes dejlige faste bryster, en dejlig oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Ekstrabladets annoncer, er der kommet nye 2 thaipiger + 1 trans.

på adr.

Er der nogle der har været der??? positive eller negativt ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Ekstrabladets annoncer, er der kommet nye 2 thaipiger + 1 trans.

på adr.

Er der nogle der har været der??? positive eller negativt ???

Vil jeg osse gerne høre lidt om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Har været på besøg der i dag, blev lukket ind af en sød pige Tipi hed hun ( nok ikke stavet rigtigt ) . Det var også hende som gav massage en halv time med fransk 700kr. Hun var rigtig sød og ville gerne snakke . massage ok 7 ud af 10 håndarbejde og mund 8-9 ud af 10. De er ved at lave op på konceptet med ny hjemmeside .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, ja alt afhænger jo af øjnene som ser, jeg syntes hun så godt ud slank langt sort hår dejlige smilende øjne. Fransk er med G .

Hvordan så hun ud og hvor gammel var hun?

Var det franske med eller uden gummi, og med eller uden afslutning i munden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte dette sted i går, d. 05.10.2013, og må ærligt sige at det nok er det mest dårlige sted jeg længe har haft besøgt.

Selv Royal Thai Massage er bedre end det her sted. Og det siger ikke så lidt.

Massagen: 3/10 - bare noget nusseri, intet med massage at gøre.

Handjob: 2/10 - skulle bare gøres færdig i en fart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ben

Kunne godt tænke mig at vide hvornår du har været der.

Jeg var der for ca. en måned siden , og da var der to piger, den ene pige som jeg var sammen med var ca. 30 år ,forholdvis stor af en thaipige at være ,men sød pige, det lykkedes mig dog at få alt tøjet af hende til sidst , da jeg tilbød hende at få massage , hun havde nogle virkelige gode faste bryster ,så det blev en rimelig god oplevelse. Det skal dog siges at massagen er noget være lort.

Den anden pige som jeg snakkede med da jeg skulle gå,er vel ikke mere end 20 år ,men man kan overhovedet ikke se hun har bryster spurgte om jeg måtte se og hun er flad som et strygebræt ,ikke min smag.

Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring 2måneder siden...ja der blev sagt at der skulle komme en meget tynd pige i en måned ( lige efter Jul )

Del dette indlæg


Link til indlæg

HEJ er der nogen der ved om der stadig er klinik  på Nyborgvej 22 , og evt. hvilke piger der er der og om de også køre med på de høje priser der er i miljøet for tiden.

HILSEN ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa .

 

Nu er jeg flink og gør dit arbejde :) .

 

Hvis du kikker i eb.dk så står deres annonce der :

 

ODENSE SØDE SMUKKE
thaipiger. Langhårede. Store bryster. Døgnåbent. Nyborgvej 22.

  •   Tlf. 5039 2427

Men nej jeg ved ikke hvem som er der og hvilken priser.

 

 

 

 

HEJ er der nogen der ved om der stadig er klinik  på Nyborgvej 22 , og evt. hvilke piger der er der og om de også køre med på de høje priser der er i miljøet for tiden.

HILSEN ARA

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal siges til ara's forsvar at de kun har annonceret i EB de sidste par dage efter en længere pause. I weekenden bemærkede jeg også et skilt med ÅBEN på døren. Jeg har dog ikke selv gjort nogen erfaringer derinde.

 

Annonceteksten minder om den de bruger på Vesterbro. Jeg håber ikke det er brysterne der langhårede for så er det nok en ladyboy  :???:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

 

Var der ved Juletid og her mødte Jeg den kønneste slanke pige med nogle øjne Jeg drømte om, til Jeg atter tog mig mod til at stå ved den alt andet end diskrete indgang forleden...

Her blev det endnu bedre...lille slank ung kvinde. Jeg betalte 800 kr for fransk + dansk og det var super lækkert. Så lækkert at Jeg forsigtigt sagde at det da kunne være dejligt med en tur til.... Et øjebliks tøven om at tiden var ved at gå - men så var hun med på legen og gav sig fuldt ud til endnu en tur. Jeg tilbød hende en god gang ryg- og benmassage som en lille tak og det nød hun tilsyneladende meget...

Nok min bedste thai oplevelse ever :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lange

TAK for dit forsvar, jeg mente nemlig heller ikke jeg havde set noget om dem i lang tid , men det kan jo ske man overser noget,

men det er da rart at høre at det er en ung sød pige der er der nu , dem er der ikke for mange af,ku være man skulle prøve at besøge hende 800kr for det hele lyder rimeligt.

HILSEN ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle ....

har lige været derude men kun en buddet pige var der men en jeg kender siger der kommet en ny mamasan og hun varer fantastisk er der nogele der har prøvet ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi. Ringede at spurgte om hun gav oliemassage. Svaret var ja, kostede 500.

Døren blev åbnet af en ældre Thai (45?)

Fik det jeg bad om, nemlig massage. Smed mig nøgen på briksen og blev straks dækket til af et

håndklæde. Hun var ikke i nærheden af de ædlere dele, som også var dækket til.

Om hun tilbyder andet fik jeg ikke spurgt om. Der var ikke andre i stuen.

Hun har åben 9-23

Massagen var ok. En 6-7 på en 10 skala

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...