Hop til indhold
Guest Mikkel34

Zine hos stjernepigerene

Recommended Posts

Guest Mikkel34

Så fik jeg chancen for at møde den ultra skønne Zine pige hos stjernepigerene i Kolding sådan en lille nips ting man vender sig om efter på gaden og får helt hold i nakken af:-) nå men jeg kom ind og blev budt velkommen og vi aftalte ydelser og pengene byttede hænder, også skal jeg eller lige fortælle at der skete ting og sager jeg aldrig har prøvet før, blev nusset og kysset fra top til tå og der gik ikke længe inden hun havde fundet lille manden og han var mere end klar til et vådt og frækt blowjob dybt og længe mums, der gik ikke længe inden jeg fik hende vendt i en fræk våd 69 så jeg kunne se hendes hjerte formede lille pariser røv stritte lige op i vejret og med en silke blød velsmagende honning mis der nød hver en bevægelse jeg gjorde, så var tiden inde til den helt store ridestævne og f...man skulle tro hun var prof. Rytter til dagligt som hun red min pik, inden jeg måtte stoppe hende for skulle da havde hende på alle 4 så jeg kunne mærke taget om hendes dejlige faste numse inden vi begge exploderede i den vildeste orgasme. Helt klart ikke min sidste besøg hos denne dejlige og 100% ægte pige der nyder det hun laver og selvfølgelig 100% sikker sex. Kys kys til dig Zine ses snart igen her er link til hende http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=4224

Redigeret af Mikkel34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh tak frække. 

Jeg vil glæde mig til at 

forkæle dig igen og  bringe dig i den 7 himmel  

ja det er kun fatacien der sætter grænser så håber du kunne være frisk og klar, på  engang

 

Redigeret af Stabilizer
Ikke reklame for GBs under anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...