Hop til indhold
Theduke

Hvor er Nadia Vestamager blevet af ?

Recommended Posts

Hej Brødre

Nadia har over længere tid været på ferie og har haft sin annonce på standby, hun har dog været lidt aktiv for få ugers side, men nu er hun helt væk fra Nympho.dk og jeg kan ikke finde hende på andre sider.

Nogen der ved hvor hun er eller ved om hun er holdt helt op som glædespige.

Mange hilsner
TheDuke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadia har det med at komme og tage af sted igen. Hun er her som regel 1-2 uger, men har været her mange gange. Så det er blot at vente, så er hun der nok igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Theduke skrev, den 7.5.2024 at 09:11:

Hej Brødre

Nadia har over længere tid været på ferie og har haft sin annonce på standby, hun har dog været lidt aktiv for få ugers side, men nu er hun helt væk fra Nympho.dk og jeg kan ikke finde hende på andre sider.

Nogen der ved hvor hun er eller ved om hun er holdt helt op som glædespige.

Mange hilsner
TheDuke

 

En meget høfligt formuleret efterlysning/indlæg. Ungarske Nadia plejer at være her ca. i starten af hver måned – jeg har ikke besøgt hende men kun nogle af hendes veninder.


 

ButterflyMan skrev, den 8.5.2024 at 19:50:

Hun er mega liderlig. Hun kommer igen 

/B

Haha, jeg tror i hvert fald på det sidste. Og jeg ved at hun har mange positive anmeldelser hvis det er det du tænker på?
 

Og til @Senor. Jeg ved faktisk ikke hvor længe hun plejer at være her – nogle gange vist kun et par dage. Men et par uger kunne hun vel sagtens også.

 

Mon ikke vi snart får hende at se igen – et gammelt link siger d. 27. – maj må man antage – men hvem ved om man skal lægge for meget i det. Det kunne vel også være d. 27. april. Men mon ikke slut maj kunne være et godt bud? Jeg har hende dog stadig netop til gode selv :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadia er fantastisk. Ud af over 100 besøg er hun nok den, der gav mig den mest møgbeskidte, sjaskvåde, benhårde sex, jeg har haft i denne branche.

Uden at have noget at have det i, frygter jeg, at bruger denne for hende usædvanligt lange pause til at få fyldt noget i brysterne. Det vil seriøst være en tragedie...nu skal jeg selvfølgelig ikke male fanden på væggen, men det ville ikke være første gang, at en pige med en normalt meget hyppig besøgsfrekvens efter en længere pause vender tilbage med siliconebryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 13.5.2024 at 16:02:

(…)

Uden at have noget at have det i, frygter jeg, at bruger denne for hende usædvanligt lange pause til at få fyldt noget i brysterne. Det vil seriøst være en tragedie...nu skal jeg selvfølgelig ikke male fanden på væggen, men det ville ikke være første gang, at en pige med en normalt meget hyppig besøgsfrekvens efter en længere pause vender tilbage med siliconebryster.

Har den været så lang – var hun her ikke for nylig? Hun var der i hvert fald i marts.

 

ButterflyMan skrev, for 13 timer siden:

Hendes pussy sister Naia skrev hun er tilbage 27.5. så mon ikke de kommer tilbage begge 2 der? Nadia har jo ingen bryster overhovedet og GP'er ved at store bryster = store penge 

/B

Nu kan jeg ikke huske om hun skrev d. 28. eller 27. maj. Det kunne dog meget vel være d. 27. Men jeg har netop også tænkt, at det så kunne være at ca. der at Nadia kom. Jeg plejer dog bare at sige veninde. Nu fandt jeg dog netop et gammel link til Nadias profil der sagde d. 27. – jeg gætter maj. Men det kunne også være april.


Det er lidt svært for mig at kommentere på det med om store bryster = store penge. Det er noget af en påstand som man f.eks. kunne debattere i generel debat., da jeg ikke ønsker at afspore men man kan konstatere at @Morabito f.eks. ærger sig ved tanken om Nadia med det. Eller om hun ikke skulle have nogen bryster. Godt husket med Naia for øvrigt – jeg har tænkt lidt det samme.

 

Til dem der savner Nadia må det bedste bud fortsat være nok starten af juni eller slut maj. Hun plejer at være der i starten af måneden, et bud er i hvert fald d. 27. maj – uagtet størrelsen på brysterne :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

"pussy sister" er et udtryk jeg har hørt mange gange på FKK klubber i Tyskland når 2 piger tilbyder 3some hvilket Naia og Nadia har tilbudt. 

Intet negativt eller nedladende ment fra min side. 

I øvrigt har jeg haft en meget hed sex oplevelse med Nadia uagtet hendes meget flade barm. 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forhold til det @ButterflyMan du siger her. Det er nok bedst jeg ikke siger så meget mere andet end at jeg ved at pigen har fået mange positive anmeldelser – jeg har netop ikke selv besøgt hende men kun nogle af hendes veninder.

 

* Og slut marts/start april var hun her i hvert fald skulle der stå :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, den 13.5.2024 at 14:38:

En meget høfligt formuleret efterlysning/indlæg. Ungarske Nadia plejer at være her ca. i starten af hver måned – jeg har ikke besøgt hende men kun nogle af hendes veninder.


 

Haha, jeg tror i hvert fald på det sidste. Og jeg ved at hun har mange positive anmeldelser hvis det er det du tænker på?
 

Og til @Senor. Jeg ved faktisk ikke hvor længe hun plejer at være her – nogle gange vist kun et par dage. Men et par uger kunne hun vel sagtens også.

 

Mon ikke vi snart får hende at se igen – et gammelt link siger d. 27. – maj må man antage – men hvem ved om man skal lægge for meget i det. Det kunne vel også være d. 27. april. Men mon ikke slut maj kunne være et godt bud? Jeg har hende dog stadig netop til gode selv :)


 

/TheLion

Da Nadia's annonce var aktiv og da hun skrev at hun holdte ferie, står der at hun kom den 27. marts og hun var også i Danmark meget få dage, og derefter var hun igen på ferie og derefter var hendes inaktiv og derefter helt væk fra Nypho.dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theduke skrev, for 57 minutter siden:

Da Nadia's annonce var aktiv og da hun skrev at hun holdte ferie, står der at hun kom den 27. marts og hun var også i Danmark meget få dage, og derefter var hun igen på ferie og derefter var hendes inaktiv og derefter helt væk fra Nypho.dk. 

Nå, så fik jeg citeret hele min kommentar. Jeg må indrømme, at jeg mistænker linket der netop faktisk var fra nympho.dk for at handle om april eller maj. Nok ikke marts eller juli. Sidste gang hun var her, var det vist faktisk i en længere periode – eller det annoncerede hun i hvert fald – det var noget med: “My dears, this time I will stay for a while”, og det var vist netop slut marts/start april. Men igen jeg ved det ikke – det bedste bud er slut maj eller start juni. Det vil netop også passe nogenlunde med Naia. Det er vist også det bud @ButterflyMan kommer med. Måske en anden kan give et bedre bud? – jeg har netop ikke besøgt pigen så der er sikkert andre der kan sige mere.


 

Sweet Leia er lige kommet hvis det er? :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Nå, så fik jeg citeret hele min kommentar. Jeg må indrømme, at jeg mistænker linket der netop faktisk var fra nympho.dk for at handle om april eller maj. Nok ikke marts eller juli. Sidste gang hun var her, var det vist faktisk i en længere periode – eller det annoncerede hun i hvert fald – det var noget med: “My dears, this time I will stay for a while”, og det var vist netop slut marts/start april. Men igen jeg ved det ikke – det bedste bud er slut maj eller start juni. Det vil netop også passe nogenlunde med Naia. Det er vist også det bud @ButterflyMan kommer med. Måske en anden kan give et bedre bud? – jeg har netop ikke besøgt pigen så der er sikkert andre der kan sige mere.


 

Sweet Leia er lige kommet hvis det er? :)

 

 

/TheLion

Hej TheLion:

Giver Sweet Leia DeepThroat og hvis kan hun så tage pikken til Roden inklusiv CIM eller med slug

. ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theduke skrev, for 20 timer siden:

Hej TheLion:

Giver Sweet Leia DeepThroat og hvis kan hun så tage pikken til Roden inklusiv CIM eller med slug

. ?? 

Så fik jeg hele min kommentar citeret igen. Det lyder lidt som en pm det du skriver her.

Nu fik jeg selvfølgelig ikke skrevet sweet Lea, der er hendes nye navn nu. Men hendes profil er i hvert fald dukket op – jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt hun allerede er her nu. Jeg kan ikke rigtig svare dig på det andet, da jeg ikke ønsker at afspore tråden. Men hun er utrolig fin. Du skal dog være meget velkommen til at sende en om hvis du har spørgsmål til sweet Lea. Nu er du jo faktisk også ts.

Spørgsmålet om tidspunktet for hvornår ungarske Nadia kommer tilbage må stå frem i det uvisse.

 

 

ButterflyMan skrev, for 20 timer siden:

Jeg tror 27.5 bliver en god dag. Hver gang jeg tænker på Nadia mindes jeg også at hun har den måske strammeste mis jeg har penetreret :x

/B

Ja, det er jo netop en mulighed, at det er den dag hun kan ankomme. I hvert fald nok netop slut maj eller start juni. 

For at undgå afsporinger vil jeg ikke kommentere på om datoen kunne have en dobbelt-betydning for noget andet…

Men godt at høre hvis du har haft særligt gode oplevelser med Nadia. Man fristes ud fra sammenhængen til at sige noget med imponerende. Det bedste bud må dog netop være deromkring slut maj eller start juli. Hun kommer netop typisk i starten af hver måned. Det kunne formentlig være d. 27. maj – også med både det link jeg har fundet og Naias ankomst der d. 27. eller 28. maj. Men hvem ved? :)

 


/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Og i forhold til det andet @ButterflyMan. Ret mig med det med ordspil hvis det er.
 

Nu må vi se om Nadia mon dukker op igen. Bare så vi ikke kommer alt fra langt væk fra emnet :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...