Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/400708

Tiden var atter til og besøge en ny GP.

Denne gang faldt valget på Alis, jeg kontaktede hende via SMS korrespondancen gik fint og jeg fik adressen og et tidspunkt. Alis holder til i et lejlighedskompleks i hjertet af Aarhus. 
Der er sågar gode parkeringsmuligheder for dem som skulle finde det nødvendigt.

Jeg bestilte 30 min med hende og blev taget imod af en hær af kvinder, tror jeg nåede og tælle 3-4 kvinder i samme lejlighed. Lidt overvældende men så hurtigt Alis og blev vidt ind i soveværelset.

Alis er meget som i meget petit, normalt ikke super meget min type men hun kunne et eller andet. Vi udvekslede penge og vi tog tøjet af. Jeg startede med at gå ned på hende, hvorefter hun gav mig et blowjob dog med kondom, da hun hverken kysser eller yder SF.

Sexen i sig selv er ikke noget og skrive hjem om, jeg kunne nævne flere hvor indlevelsen var lidt bedre men det var en oplevelse og være sammen med så flot og petit en kvinde som hun er. 

Opsummeret så er det nok ikke et genbesøg værdigt men helt klart en anbefaling til og prøve det af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koreaneren skrev, for 9 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/400708

Tiden var atter til og besøge en ny GP.

Denne gang faldt valget på Alis, jeg kontaktede hende via SMS korrespondancen gik fint og jeg fik adressen og et tidspunkt. Alis holder til i et lejlighedskompleks i hjertet af Aarhus. 
Der er sågar gode parkeringsmuligheder for dem som skulle finde det nødvendigt.

Jeg bestilte 30 min med hende og blev taget imod af en hær af kvinder, tror jeg nåede og tælle 3-4 kvinder i samme lejlighed. Lidt overvældende men så hurtigt Alis og blev vidt ind i soveværelset.

Alis er meget som i meget petit, normalt ikke super meget min type men hun kunne et eller andet. Vi udvekslede penge og vi tog tøjet af. Jeg startede med at gå ned på hende, hvorefter hun gav mig et blowjob dog med kondom, da hun hverken kysser eller yder SF.

Sexen i sig selv er ikke noget og skrive hjem om, jeg kunne nævne flere hvor indlevelsen var lidt bedre men det var en oplevelse og være sammen med så flot og petit en kvinde som hun er. 

Opsummeret så er det nok ikke et genbesøg værdigt men helt klart en anbefaling til og prøve det af.

Ja hun er virkelig smuk …, men de kolde typer der ikke engang gider forsøge at sælge en oplevelse, hvor det så tydeligt mærkes, at det bare er kroppen du har betalt for, er helt Turn off for mig, så tak for anmeldelsen…..

4 piger i en lejlighed, der flyttes rundt mellem flere jyske byer gør mig nu også en smule betænkelig…., skrev du med pigen eller en “operator” ….., 

Personligt er jeg begyndt at holde mig væk fra de steder, det styres af bagmænd og ikke pigerne selv….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser så petite ud, at hvis jeg forsøgte at penetrere hende, ville hun blive flået midt over…. nok om det. Jeg havde hende ellers på sigtekornet, men, med flere negative anmeldelser, så tror jeg, at det er bedre at lade vær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, den 27.4.2024 at 07:18:

4 piger i en lejlighed, der flyttes rundt mellem flere jyske byer gør mig nu også en smule betænkelig…., skrev du med pigen eller en “operator” ….., 

Personligt er jeg begyndt at holde mig væk fra de steder, det styres af bagmænd og ikke pigerne selv….

Helt enig - det gør jeg også selv, hvis jeg kan gennemskue hvem der er “uafhængige” eller ikke. 
 

I tilfældet her er jeg næsten 100% sikker på, at pigerne er uafhængige. De er blot 4 veninder som følges ad. Jeg baserer dette på mange besøg hos Alis, hvor jeg har haft lejlighed til at tale med de øvrige piger.

Vi har bl.a snakket om deres udfordring med at finde lejligheder, hvilket de selv står for. Også lidt frustration over hvorfor de ikke kan tilbyde MobilePay, når andre GP’er kan.

Hvis de havde en bagmand, ville jeg antage, at han ville hjælpe med at finde lejligheder og med at fixe MobilePay.

Jeg ved også, at jeg har skrevet direkte med Alis, da vi har skrevet sammen om emner vi har talt om, og talt om emner vi har skrevet sammen om.

Så jeg finder det meget usandsynligt at der skulle være en bagmand bag disse piger.

Redigeret af VeryCurious

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg er stor fan af Alis, som efter min mening er helt i særklasse lækker.

Jeg ville ønske at hun tilbød kys og blow uden, men selv uden dette, synes jeg bestemt, at jeg har følt mig velkommen og at der har været god indlevelse og nærhed i vores møder. 

Håber hun snart vender tilbage :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...