Hop til indhold
Kontio

New teenager in your country Viborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/371859

Det er IKKE hende på  billederne!!

Egentlig er jeg ikke til de udenlandske piger, de skuffer tit..... Men i mangel på bedre overvandt liderligheden

Som skrevet er det ikke hende på billederne. Men hun ligner absolut en teen med rigtig teen bryster, en fræk lille røv og absolut køn. Hun spillede noget tyrkisk/arabisk lignende musik imens, fik den tanke at hun måske er tyrker og næsten armener :-)
Det er en bygning i Dumpen og eg havde lidt svært ved at finde lejligheden i bygningen, det viste sig det var kælderen. Det virker lidt skummelt.
Det var en lidt ældre kvinde der tog imod med pigen. Den ældre kunne engelsk, mens teenageren kunne intet. Jeg havde lidt svært ved at aftale hvad jeg ville og så kom den ældre ind og hjalp, da hun gik trak hun op og grinende viste mig brysterne :-)
Selve sexdelen var sgu lidt kedelig, det skulle bare overståes for hende. Men jeg fik taget trykket og pillet en smule ved hendes teen-babser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I annoncen står der:

30min in the time finish one time difference positions kiss including

30 min er angivet til kr. 700,-, men et andet sted står der at kiss koster kr. 200,- ekstra - fandt du ud af om kiss var inkluderet eller ej - og hvor meget kom du ialt af med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at det ikke er hende på billederne. Havde tænkt mig at besøge hende. Men ikke når sexdelen er kedelig. Der må godt være noget indlevelse. 

Det ser heldigvis ud til, at der er et par andre muligheder i Viborg. Men er det så dem på billederne? Godt spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

I annoncen står der:

30min in the time finish one time difference positions kiss including

30 min er angivet til kr. 700,-, men et andet sted står der at kiss koster kr. 200,- ekstra - fandt du ud af om kiss var inkluderet eller ej - og hvor meget kom du ialt af med?

Kom af med 700
Hun ville sateme ikke kysse :-) Ville kun ride

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 8 timer siden:

Ærgerligt at det ikke er hende på billederne. Havde tænkt mig at besøge hende. Men ikke når sexdelen er kedelig. Der må godt være noget indlevelse. 

Det ser heldigvis ud til, at der er et par andre muligheder i Viborg. Men er det så dem på billederne? Godt spørgsmål. 

Spørg efter adressen og siger hun Dumpen ville jeg ikke stole på det er pigen på billedet
Der lå en pige inde på sengen i et andet rum og der var i hvert fald et rum mere.
Sofaen var et en gammel sovesofa hvor der lå en extra pude/hynde ved siden af. Nu er jeg et stort menneske og der var faneme langt ned og den var så blød at jeg næsten ramte jorden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...