Hop til indhold
Domin

Netmail. dk

Recommended Posts

Kan se at Sol.dk har overtaget Netmail. dk og bliver nu til en betalings mail :(

Da den snart udløber, vil jeg høre om der er nogen herinde der har et forslag til en anden gratis mail domæne 

Pft og God Påske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Der findes jo masser  f.eks :

hotmail, outlook.dk , outlook.com og så videre.

Der er også yahoo.com , men vær opmærksom på at de er banned i nogle lande, blandt andet Kina ;-)

Generelt vil jeg anbefale dig at vælge en af de store. Undgå de "gamle" som f.eks godmail.dk. Deres driftsstabilitet er rystende lav og deres brugergrænseflade er mærkelig efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes jeg tit har problemer med at logge på min Outlook med .dk via nettet.  Ellers kan jeg anbefale gmail.com, det fungerer ganske fortræffeligt.:)

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gmail og Outlook er gode. 

Den bedste løsning er dog helt klart at købe et domæne og så få tilknyttet det på ens Gmail, Outlook eller hvad man nu bruger. 
 

Så er det ikke et problem i fremtiden, hvis emailudbyderen falder i kvalitet eller lukker. Så peger man bare domænet over til den nye emailudbyder man vil bruge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...