Hop til indhold
Fedtøre

Filippinske piger?

Recommended Posts

Fedtøre skrev, for 13 minutter siden:

Er der nogen Filippinske piger som arbejder i det Jydske område?

Tænker lidt du kan finde nogle i Mersellisborg eller Rissskov. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Farvel25 skrev, for 17 minutter siden:

Tænker lidt du kan finde nogle i Mersellisborg eller Rissskov. 
 

 

Tror du har lidt ret. De arbejder også hyppigt nord for København, men desværre kun som Au Pair piger. Hvorfor de ikke har slået sig mere ned på massage er jo en gåde. 

Ligeså stor en gåde er det vel, hvorfor der omvendt ikke er flere Thaier som Au pair. Nogen herinde der ved hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 55 minutter siden:

Tror du har lidt ret. De arbejder også hyppigt nord for København, men desværre kun som Au Pair piger. Hvorfor de ikke har slået sig mere ned på massage er jo en gåde. 

Ligeså stor en gåde er det vel, hvorfor der omvendt ikke er flere Thaier som Au pair. Nogen herinde der ved hvorfor?

-Nu er det rent faktisk også en del thaier der arbejder som aupair... -i hele verden også i dk...;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 minut siden:

-Nu er det rent faktisk også en del thaier der arbejder som aupair... -i hele verden også i dk...;-)

 

Ok, men jeg kender nogle stykker i Hellerup, og de har alle filippinere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 13 timer siden:

Er der nogen Filippinske piger som arbejder i det Jydske område?

Har ikke set nogen her i det sydjyske indtil nu. Kunne da være lækkert med nogle  af dem, i stedet for alle dem fra Østeuropa. Dem fra Filippinerne er meget opmærksomme og vil gøre det man ønsker. Men mange er så små, men er så lettere at smide rundt i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde engang et forhold til en Fillipinsk pige. Hun var au-pair i Nordsjælland og kom tit til mig i Aarhus. Så fandt jeg ud af ved et tilfælde at hun havde et værelse ca 15 min fra hvor hun arbejdede som Au-pair hvor hun servicerede andre mænd.... Så var det farvel til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbassen skrev, for 52 minutter siden:

Havde engang et forhold til en Fillipinsk pige. Hun var au-pair i Nordsjælland og kom tit til mig i Aarhus. Så fandt jeg ud af ved et tilfælde at hun havde et værelse ca 15 min fra hvor hun arbejdede som Au-pair hvor hun servicerede andre mænd.... Så var det farvel til hende.

Det var da ellers noget af et indslag som rykker herinde under købesex, lad os få nogle flere af dem :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbassen skrev, 1 time siden:

Havde engang et forhold til en Fillipinsk pige. Hun var au-pair i Nordsjælland og kom tit til mig i Aarhus. Så fandt jeg ud af ved et tilfælde at hun havde et værelse ca 15 min fra hvor hun arbejdede som Au-pair hvor hun servicerede andre mænd.... Så var det farvel til hende.

Forstår jeg det rigtigt. 
du vil gerne være sammen med prostitueret piger. 
du vil bare ikke være kæreste med dem ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Forstår jeg det rigtigt. 
du vil gerne være sammen med prostitueret piger. 
du vil bare ikke være kæreste med dem ^_^

Jeg er fuldstændig enig med Liderbassen her. Det kan du ikke sammenligne. Det er to forskellige verdener. Er man først kæreste med en pige, så kan hun ikke samtidig være GP.

Redigeret af Napoleon69
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er fuldstændig enig med Liderbassen her. Det kan du ikke sammenligne. Det er to forskellige verdener. Er man først kæreste med en pige, så kan hun ikke samtidig være GP.

Hvorfor kan man ikke sammenligne det ? 
 

er bare nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er fuldstændig enig med Liderbassen her. Det kan du ikke sammenligne. Det er to forskellige verdener. Er man først kæreste med en pige, så kan hun ikke samtidig være GP.

Den er lidt kringlet den der.  Jeg må indrømme at jeg også er så dobbeltmoralsk, at det er ok at besøge pigerne. Men min kæreste/kone eller hvad det nu må være kan ikke arbejde som prostitueret, det vil jeg have det meget dårligt med.
Her taler jeg af erfaring, for jeg har siden sidste år haft kæreste, som da jeg mødte hende arbejdede med thaimassage mm. Jeg kunne naturligvis aldrig finde på at sige at hun skulle stoppe med sit arbejde, men jeg var nødt til at bede hende foretage et valg.  Det gjorde hun, og det faldt ud til min fordel (jeg har læst at nogle af jer savner hende i branchen)
Nu har jeg så fået  meget indblik i hvad der foregår i den branche, og jeg bruger den ikke mere, da der er mange flere % af pigerne som kun er her delvis frivilligt, end mange af jer nogen sinde vil tro på.
Fremover kan jeg strække mig til at gå til massage på de helt grønne steder, hvor indehaveren selv arbejder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu besøger jeg ikke pigerne når jeg er i forhold og kun når jeg er single besøger jeg dem. Jeg ville aldrig blive kæreste med en hvis jeg vidste hun lå i med andre mænd....

Så det er ikke spor dobbelt moralsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...