Hop til indhold

Recommended Posts

Tænkte jeg ville bidrage lidt herinde, jeg bruger ofte jeres anmeldelser, når jeg skal ha et knald. Der er en del, så springer lige links over, men mon ikke I kan finde dem :) ..ellers tager vi dem i kommentarene

Jeg har valgt dem som har gjort et ekstraordinært indtryk, og kan alle anbefales. Jeg tager næsten altid en time, med mega hvis muligt. Jeg kan altså godt lide store bryster og megafransk :) Alle er besøgt inden for ca et års tid, og jeg har altså kun taget de bedste med her. Det blev en top syv i tilfældig rækkefølge.

Eva L - super super sprød dame. Virkelig lækker krop og rigtig sød tilmed. Tog en time med mega i en 69 og anden gang red hun mig. Dejlige bryster, suttelæber og hun kysser godt. Imponerende beliggenhed hendes lejlighed;)

Sensual Sophie. Ret lækker milf, hun er vist også meget erfaren i at give en god oplevelse. Suttede mig op fra slap hvor jeg ellers var blevet godt tømt i første runde. Måske lige en kende dyr, men kan sgu godt lide Sophie, virkelig store lækre bryster og en dejlig stor men ganske veltrænet røv. 

Mook har jeg vist besøgt 3 gange, og den eneste genganger. Hun holder til lige om hjørnet og er bare super skøn, så måske også lidt derfor. Når hun er tændt er der vist ingen grænser, men jeg tror det handler om kemi. Slank og rigtig lækker kvinde. 

Amazing Kimberly. Tror hun er den som kommer tættest på egentlig kærestesex. Opvarmning med bad sammen og en tur på madrassen. Kom i munden i en 69 og anden gang en virkelig lækker olie hj (mit valg). Virkelig sød og dejlig er hun. Hun kom lige fra ferie og var rigtig liderlig..sagde hun. Jeg var glad :) 

Beauty Mia. Super lækker krop og dejlig personlighed. Fræk 69 og så havde hun  den lille ting at hun kan stramme om pikken med fissen når man kommer, super lækker orgasme hun lige kan trække lidt længere. Mia er også helt i top og sød. Virkelig flot kvinde og hvilke øjne.

Viviana ved Holbæk har jeg forresten også besøgt to gange. Branchens lækreste røv og den sidder på en velbygget dame med gode bryster. Hendes pakke med sex i badet er ok, men jeg fortrækker nu at rulle rundt med hende i sengen. Hun er skøn og gør sig umage for at give en god oplevelse. Desværre uden for hovedstaden.

Millena i Herlev. Hun sutter som en drøm, så tag bare en mega med hende. Lidt uden for kategori i forhold til de andre, men hendes mega er bare ekstraordinært. 

Cecilia. Blev lidt overrasket over hvor lille hun var, men en dejlig kvinde. Har sjælden fået så meget deepthroat, så det er måske hendes ting. Lækker 69 og så bagefter tog jeg hende grundigt bagfra. Må indrømme jeg var helt færdig efter den tur, så det blev bare en hyggesnak og et bad  bagefter. Hun er ret sød og sutter sgu godt. 

God påske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en super samlet anmeldelse, @Bigfucker. Det er da også nogle stjerner, du har udvalgt dig, Eller som er blevet dine favoritter.

Du siger, at Milena i Herlev er

Bigfucker skrev, for 16 minutter siden:

Lidt uden for kategori i forhold til de andre

Er det aldersmæssigt, du tænker på, eller hvad mener du med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spørgsmål. Milena er jo ikke så ung og sprød som de andre, men jeg gik vist også mest efter et godt bj. Jeg lå bare på ryggen og nød det:k)  Jeg fik hvad jeg bad om;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigfucker skrev, for 33 minutter siden:

Eva L

Har an aftale med Eva L om 1 times tid, glæder mig helt vildt :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maching three out of your list, and can only agree: Eva, Kimberly, and top of the list of mine: Cecilia. Looking forward to getting to now the rest :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 10 timer siden:

Hvem er Beuty mia … ?? 

Hun er her desværre ikke lige nu, men der er flere anmeldelser på hende. Beauty Mia, mørkhåret kvinde, store bryster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigfucker skrev, den 28.3.2024 at 19:34:

Amazing Kimberly. Tror hun er den som kommer tættest på egentlig kærestesex. Opvarmning med bad sammen og en tur på madrassen. Kom i munden i en 69

Cim står da ellers på hendes profil som noget hun ikke tilbyder. Du må have været heldig

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 2.4.2024 at 11:16:

Cim står da ellers på hendes profil som noget hun ikke tilbyder

Det gør hun ihvertfald nu, dog mod ekstra betaling, iflg annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...