Hop til indhold

Recommended Posts

DAG 8

Ingen planer for i dag.  Vi er begge (Min rejsemakker herefter RM) brugte og trænger til en hviledag/genopladningsdag. Kørte ned til  nightmarked. Jeg havde brug for en skjorte,  da jeg havde sendt alle mine til vask. Fik købt to Hawaii. RM købte en magen til den ene jeg havde købt, så nu kan vi rigtigt lege Anders & Torben. Mrs pige kom og vi gik alle  ud spise. Jeg var alene,  da min var taget hjem, fordi hendes svoger var kørt ihjel natten til i dag. Livet er barskt. Nu står hendes søster med en baby på under et år.
På vejen ud og spise, passerer vi vores lokale massage sted. RM spurgte kækt massøsen fra i eftermiddags om hun ikke ville ledsage mig til aftensmaden.  To minutter efter gik massøsen og jeg hånd i hånd ud og spise. Nu er det sådan at vi ikke er helt fremmede for hinanden. Hun har masseret mig både i år og sidste år. Og RM så sent som i formiddags.
Hun er nu en sød pige og hun ville gerne med op på kammeret efter middagen.
En halv øl senere lå vi og småkyssede på sengen og gæt selv. Der røg den hviledag.
Det er længe siden at jeg har elsket i flere halve timer eller tre, men i dag var dagen.
Hun var fantastisk. Kunne det hele i et dejligt roligt tempo. Halvanden meter høj med en stor b skål, og en popo der kan dækkes af en voksen mands hånd, og kilden over næste hele kroppen,  hvilket gjorde at jeg måtte tænke over hvor mine kærtegn havnede.
Ved ikke om thaikvinder er lettere at tænde. Igen en kvinde der kom i hvert fald tre gange. Så føler man sig ovenpå.
Hun er nu gået hjem for at tage sit vasketøjet ind, men har lovet komme og putte i nat. Og det gør hun. Hun har nemlig ikke fået sin betaling.

DAG 9

Morgenput igen. Det er efterhånden ved at være en behagelig rutine.  Efter morgenmaden gik vi på kammeret igen. Hun skulle først møde kl 11.30, så der var lige tid til en gang massage. Lala masserer fantastisk.  Kommer hele korpus rundt og kan finde de små muskler du ikke vidste du havde . Efter "turn around" Fik forsiden en dejlig tur,  inclusiv banditten og løgposen og i lang tid. Fantastisk dejligt at ligge og bare modtage uden at skulle præstere. Det er jo hviledag, og den skal man holde hellig. RM og hans pige er taget til stranden. Jeg bliver hjemme og slapper lidt af.
Vi har nu været her en uge og lex må være:
1. Du er ikke 20 år længere.
2. LT er at foretrække, selvom det koster lidt mere.
3. De lidt ældre er mere levende/erfarende/åbne og imødekommende.
4. Knep dem og glem dem.
Især den sidste er vigtig !!

DAG 10

Morgenput og morgensutter så starter dagen godt. Holdte dog klimax tilbage til senere i dag.
To dages frivilligt (nødvendigt) cølibat skal komme mig tilgode senere i dag..
Tog til Koh Lan og smed os på stranden og nød udsigten til de unge piger der slæbte rundt på gamle grise. Der var mange. Blandt dem, også os.
Massøsen (150cm, 42, omkring 45 kg, Dejlig B skål) kommer på værelset om lidt. Så er der beforedinnerput.
Og hvilket put.
Vi hyggede og kyssede lidt inden agten rigtigt gik i gang.  Efter afføring af hinandens klæder, fik jeg det bedste  BJ man kan ønske sig. Lå på siden. Hun kyssede mig hele vejen ned af ryggen. Ind mellem benene. Videre til løgposen, inden hun nåede sit mål. Aldrig har jeg prøvet en mere ophidsende stilling.  Jeg var lige ved at komme i hendes mund, men beherskede mig.
Der efter var det min tur til at please hende. Bad hende om at facesitte mig og så tog begivenhederne ellers fart. Hun tænte som en raket og safterne løb ned af min hage. Hun bankede hovedet ind i sengegavlen flere gange inden hun kom. Gled ned af min krop og stak banditten indenfor.  Så begyndte den helt store ridetur.  I løbet af ganske kort tid rystede hendes krop igen i en krampeagtig orgasme og vi sagnede tempoet og pustede lidt ud. Vendte hende om på ryggen,  og så var det min tur til at få min belønning.  Dirty talking har aldrig været en af mine favoritter,  men i dag var kodeordet tilsyneladende:  - who is your Daddy - im your daddy -your my Daddy. Samtidig med at hun næsten bed min ene brystvorte af. Højlydt kom jeg i hendes lille godt lubrikerede fisse. To dages opsparing
Aftensmad på flyveren. Pandekager med banan og Nutella til dessert. Drinks ved Toyota Hiace og så hjem på hotellet i seng.
SUPER FANTASTISK DAG.
Den bliver svær at overgå.
Selv om massøsen er super, tror jeg at der bliver comeback til den anden inden turen er slut.
Men inden da skal et par unge høns, ja næsten kun kyllinger, prøves af.
En af hønsene brændte mig af den anden aften, inden jeg mødte massøsen,  men hun skal da have en chance mere for at prøve min King size seng. Forsøger med en ST til at starte med, og hvis hun er god forlænger vi spilletiden.
 

DAG 11

Skrev dagsnotater efter jeg var gået i seng i går.  Modtog lige et "kontrolopkald" på Line fra massøsen under skriveriet. Sjovt at de er så jaloux.
I dag kørte RM og jeg en tur ud i det blå på vores knallerter.  Satte MapsMe til et vandfald 35 km fra byen og så måtte turen arte sig som den ville. De første 25 km gik super. Colastop efter 20 km. Men de sidste 10 var på grusveje.  Max 14 km/t og meget grus og kun et styrt. RM skred på en lille bakke og måtte lægge Knallerten ned i vejkanten. Ingen skade og vi fortsatte.
Vandfaldet havde nogen glemt at fylde vand på, så det var lidt af en skuffelse. Men de sjove grusveje fik vi da prøvet. Fødseldagspizza og billard på nokbar med tøserne og så var det sengetid.  Jeg havde drukket øl hele aftenen og var træt efter en lang dag, så sensuelle udskejelser må vente til i morgen tidlig.
Massøsen bliver og sover. Min plan er at afregne i morgen tidlig og sige tak for denne gang og se hvad markedet ellers kan frembringe. Jeg skylder hende nok tretusinde. Hun har ikke på noget tidspunkt siden den første dag nævnt penge. Det lægger ansvaret over på mine skuldre, men mon ikke at vi bliver enige.  

DAG 12

Fyrede massøsen i morges efter morgensutteren. Det kunne jeg ikke være bekendt! Men fortalte hende at jeg ville prøve lidt andet og at hendes ydelser bestemt ikke fejlede noget.
RM gik over for at få ordnet pedicure på den anden side af gaden.
Hun var ked af det og græd. Ved poolen prøvede vi at lægge planer. RMs pige var nemlig løbet ind i "gæster fra Rødby" Så var vi jo "single" igen. FT gløder stadig med mange daglige tilbud,  så telefonen blev fundet frem og dagens udvalg blev studeret. Faldt over Waii 23, 155cm, 50 kg. Hun responderede med det samme, og 5 min senere var aftalen i hus. 30 min og et bad senere hentede jeg hen foran hotellet. Dejlige små faste bryster, præcis som jeg kan li dem. Og hendes BJ fejlede ikke noget og missen var også super. Slap dog ikke for overtrækket. Jeg hader kondomer og det lykkedes da heller ikke at komme. 1500 Bath for en times ungpigesjov var helt ok.
Efter det RM fortalte, skrev jeg til massøsen og inviterede hende til at sove hos mig igen i aften  og hun accepterede.  Hun fik 4000 i morges for de sidste par dages super service, men det har jeg ikke råd til at give. Så vi har aftalt at hun fremover får 1000 Bath, hvilket hun virkede glad for. Hun har noget gæld som hun afdrager på. Hun har købt jord og dyrker landbrug hjemme oppe nord på. Det ligger tæt på grænsen til Laos. Klog pige.

DAG 13

Efter den obligatoriske morgensutter gik massøsen på arbejde. Jeg gik på toilettet og tømte ryggen for den værste gang fløjemøj længe. Så gik den ikke længere. Har ikke haft problemer før nu. Nå det går nok. Vi kørte i HM i centeret længere nede af strandpromenaden.  Ingen gode tilbud. Drak cappuccino.  RM og jeg er i frygteligt underskud på kaffe. Har aldrig set så stor en parkeringskælder kun til motorcykler. Derefter var det massagetid.  RM kendte en listig gade, med mange klinikker. Fandt den med de sødeste piger og det bedste slogan på skiltet: We do it all og det gjorde de. Var overhovedet ikke i tvivl om, hvad der foregik lidt længere nede af gangen.  Nå ja, min var heller ikke tabt bag en vogn. Massage på det jævne, men efter "turn around" tog begivenhederne fart. Super hånd og mund arbejde  havde dog lidt svært ved at levere klatten (Der var godt 2 dages opsparing) så hun smed kludene og oplevelsen blev hævet til en dejligt klimax.  Det krævede en kold pils.

DAG 14

En hel dag uden sex i Pattaya er nærmest utænkeligt.  Ikke desto mindre er det hvad der er sket i dag.  Fløjemøjet står stadig ud af klysset,  men det begrænser ikke aktionsradius.  Kørte til tandlægen fik renset gebisset. Det tog en halv time for fuld skrue og jeg var flere gange ved at blive kvalt af instrumenter og andet ragelse i munden. Tak til min danske tandlæge for at være hurtig og omsorgsfuld. Begge dele manglede i dag.
På vej hjem stødte jeg på et skilt i Soi Bukhao, med haircut 100 Bath. Holdt ind og blev, både klippet (klippet) og barberet for 200 Bath.  Super barbering, så mutterklip fik 100 i drikkepenge.  Efter to hårde omgange måtte halsen skylles inden den lange hjemtur på knallerten (790 meter sagde MapsMe) middag på ocean marked, eller hvad det nu hedder. Ligger lidt oppe af gaden og er lidt bedre organiseret en runway. Men stadig billigt kr. 58,- for kyllingeret og en stor øl. På vej hjem måtte vi da lige forbi Nok bar og hilse på RMs flamme fra i går. Særdeles sød pige og kontakten fra i aftes blev hurtigt genoprettet. Imidlertid meldte hans anden pige sig på banen så den søde må vente til i morgen.  Vi gik så på Rut Beer Bar i stedet. Der er jo ingen grund til at de forskellige tøser møder hinanden. Fik prøvet poolstangen på slap line til stor moro for personalet.  Det lykkedes da også at skubbe en af dansepigerne ned af podiet  med bagdelen .
Alt i alt dejlig dag, men ingen sex. Iķke engang en morgensutter blev det til. Kun lidt pilleri.

DAG 15

Intet at skrive hjem om i dag.  Det skulle måske lige være at jeg fik den bedste omgang massage af min massøse på klinikken. Der var ingen kunder så hun gav sig god tid. Men ingen HJ. Sover alene, da jeg er lidt træt af at hun kun kommer for at sove og går på arbejde efter morgenmaden. Har "fornyet" aftalen med søde XX fra sidste uge. Hun kommer på torsdag og bliver til fredag. Det bliver super igen at møde "den mindste" igen.
I morgen er sidste dag med knallert. De skal afleveres inden kl 16. Har varskoet RM om at vi skal nå at få massage af en ladyboy, der er en hel gade med massage af LBs derude. Han så olmt på mig da jeg sagde det. Han har nok noget homofobi der skal overvindes.

DAG 16

  Nåede ikke LBs efter aflevering af mc. Kan også være det samme. Fik dejlig massage om formiddagen.  Denne gang med HJ. Fænomonal dejligt.  Min massøse fandt mig efter fyraften på Nok Bar. Vi gik hjem sammen. Vi gad ligesom ikke noget som helst,  men efter et bad tændte hun mig alligevel.  Facesitting, 69er mm. Vi sov godt.

DAG 17

Trætheden er ved at melde sig, men en morgenputter blev det da til.  Vi sov længe da min massøse har fri i dag, eller rettere: vælger selv sin arbejdstid på fridagen. Massage hos samme omkring middagstid. Og igen super service. Jeg kunne flytte ind på den massageklinik..
I morgen er det slutspurten, så kommer XX tilbage. Jeg glæder mig allerede.  Tre strøg på aspargesknoppen og hun er drivende våd. Hun får også lov til at facesitte mig.
Min fremskredne alder taget i betragtning,  så har det i år fungeret fint med kun at tømme løgposen hver anden dag. Har også sparet lidt på de der piller. Fungerer også fint om morgenen uden hjælp.

Nu skriver jeg put her og put der og så igen put på den samme dag. Sandheden er at jeg godt nok får fisse,  men at jeg laver en "opsparing" til en af de store ture.
En anden "indrømmelse" er at de lidt ældre >25 er de bedste.  De har ro, tid og erfaring. De unge tonser bare derudaf og er ude af døren før du får åbnet øjnene igen. De lidt ældre bundsnaver, og blæser længe. Samtidig med at de lige præcis ved hvordan de skal gøre for deres maksimale nydelse. Ja jeg ved godt at det er omvendt, men jeg nyder meget at tilfredsstille min kvinder.

DAG 18

Så kom May endelig, lidt for sent, men pyt. Eftermiddagstur.  Det var fint men, ikķe mere end det. Hun havde luret at jeg havde dusket massøsen i hendes fravær. Til middagen var hun eddikesur, men tøede lidt op efter diverse undskyldninger. Til sengetid var hun gloende. Jeg var træt og ville bare hyggekneppe, men XX ville noget andet. Laaaaangt blow efterfulgt af af en lige så lang pussyslide.  Vi nød hinanden i fulde drag. Væltede hende om på ryggen og bundsnavede hende mens jeg fandt den våde plet. Hun nåede lige at sige kon.. så smuttede den indenfor og hun var i sine drifter vold. Efter hun havde rystet igennem 3-4 gange stoppede jeg. Jeg var brugt op. Som altid hoppede hun ud efter en vaskeklud og banditten blev behørigt aftørret. Vi faldt i søvn i ske.

DAG 19

Sidste dag. XX fik lidt morgengymnastik bagfra. Jeg gemte krudtet. Gik lidt i byen og fik den obligatoriske mangosmootie. Hjemme på værelset igen var XX meget opsat på at nu var det min tur til at blive tilfredsstillet.  Klunkemassage der udviklede sig til et regulært blowjob efterfulgt af pussyslide.  Så var vi ligesom godt i gang. Væltede hende igen om på ryggen og nærmest voldtog hende. Kom højlydt dybt oppe i hende, og for en gang skyld faldt den ikke med det samme. Vi bundsnavede og bundsnavede i et ét væk, før jeg væltede om på ryggen. Igen aftørring og denne gang også aftørring af panden. Hvad mere kan en mand ønske sig.  Slappede af i en halv time, så havde hun pillet så meget at der var liv igen. Jeg orkede ikke at kravle på igen, så hun fik den fra siden. Det var noget hun kunne li. Hun kunne simpelthen ikke få nok. I denne stilling kommer man helt i bund, og hun nød det og kom flere gange.  Bagefter sad vi på balkonen og småsludrede. Hun vidste ikke om hun kunne gå (mission kompletet) og at hun elsker sex. Især når hun har fået et par glas. Måske derfor hun var gloende sidste nat. XX fik 3000 pr. Døgn for sin superb service. Hvis turen næste år går til Pattaya bliver der helt sikkert genvalg.
Kufferten skal pakkes og kursen sættes mod DK igen. En super ferie er slut.

Som med første del af beretningen vil spørgsmål kun blive besvaret sporadisk.  Men nyd læsningen. Det er næsten lige så godt som år være der selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en fantastisk tur.

jeg tager derned på mandag og satser på også at få en sjov ferie. Skulle der være andre der er dernede i næste uge er man meget velkommen til at sende en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...