Hop til indhold
Snadremanden

Best GFE, Odense (ja, endnu en positiv ;-)

Recommended Posts

Jeg er netop hjemkommet efter et fantastisk besøg hos den dejlige Michelle @Best.Gfe
https://annoncelight.dk/showad/383135

https://annoncelight.dk/profile/Best.GFE

Jeg havde egentlig tænkt mig at skriv en anmeldelse selv, men jeg får svært ved at gøre det bedre end @PeterParker så fint har gjort det her.

Jeg havde høje forventninger til denne skønne unge kvinde, med alle de positive anmeldelser af hende og alle disse blev til fulde indfriet. Ja og mere til! Hun gør sit bedste for at gøre sine besøgende glade og tilfredse. Det bliver man også, hvis ellers man kan finde ud af at opføre sig nogenlunde anstændigt! Jeg tog et hurtigt bad inden sceancen og fik at vide at hvis ikke jeg var tilfreds efterfølgende, kunne jeg bare tage pengene som hun havde lagt på en kommode, når jeg forlod etablissementet igen. De blev selvfølgelig liggende hvor de var, da hun havde fortjent hver en krone! :x

Jeg er i bund og grund komplet ligeglad med hvor folk kommer fra, så længe de er ærlige og kan finde ud af at opføre sig anstændigt. Det kan Michelle! I høj grad endda! I vores efterfølgende samtale, fik jeg bekræftet det indtryk jeg også har fået af hende, ved at læse hendes indlæg her på siden; der er dæleme omløb i hovedet på den pige! Hun gør sig umage i alt hvad hun laver og går ikke halvhjertet ind til noget. Ifølge mit indtryk af hende, nu hvor jeg selv har mødt hende og talt med hende, er hun indbegrebet af et anstændigt menneske!

Best GFE! Ever! Hun har fået en pænt stor stjerne i min bog. Jeg fik hvad jeg kom efter og mere til!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har da vist ikke så svært ved at lave en anmeldelse, du dobler op og laver 2 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, skrev den egentlig først som et svar til den anmeldelse som PeterParker havde skrevet, men syntes så efterfølgende at den alligevel burde have sin egen tråd. Hvis du vil kalde det at doble op, så værs’go …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...