Hop til indhold
Hering

Tiny student in Aarhus

Recommended Posts

Le courvoisier skrev, for 11 timer siden:

Tror du hun er real?Jeg er også interesseret :)

Tror hun er ægte. Talte i telefon med hende i sidste uge, men ingen af hendes ledige tider passede mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik hul igennem. Og har en aftale med hende senere på ugen. Nogen gange må man jo bare springe ud i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Graphite skrev, den 4.4.2024 at 22:08:

Hvordan gik det?

Havde en aftale med hende torsdag. Og da tiden nærmede sig blev jeg mere og mere sikker på, at den ville gå vasken. 

Billeder og kontaktoplysninger manglede stadig på hendes annonce, og hun reagerede ikke på mine beskeder… før torsdag morgen, hvor der pludselig kom en besked med en adresse og det aftalte tidspunkt.

Og hun var der sgu :-).

Fint og diskret sted på Trøjborg. Men lagde ikke meget mærke til omgivelserne, for hold da op en pige.

Hun tog smilende imod mig, og undskyldte for den dårlige kommunikation, hun havde været på ferie, og da hun kom hjem havde det hele været lidt kaotisk, da der havde været vandskade i hendes soveværelse (selvom det er et byggeri fra 2020, og hun bor på 4. sal… nybyggeri:biggrin:).

Hun kysser fantastisk, og hendes krop er virkelig berøringsvenlig. Hun er ikke særlig høj, vil skyde hende til at være omkring 150, og meget petit, alder er nok et sted mellem 18-22, var lige ved at spørge efter dokumentation, men hun taler virkelig godt engelsk, og jeg kunne se forskellige bøger på hendes boghylde der pegede i retning af at hun må studere på universitetsniveau. 

Var der lidt over en time, og det var alt for kort tid. Hun holder god øjenkontakt, er meget nærværende, og jeg var igennem både oral, vaginal og anal. Alt til et flot 12 tal. Dygtig og sød pige. Der ikke er professionel overhovedet, og ja virkelig svær at få kontakt til. Men jeg har nu tænkt mig at prøve mit held igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hering skrev, for 15 minutter siden:

Havde en aftale med hende torsdag. Og da tiden nærmede sig blev jeg mere og mere sikker på, at den ville gå vasken. 

Billeder og kontaktoplysninger manglede stadig på hendes annonce, og hun reagerede ikke på mine beskeder… før torsdag morgen, hvor der pludselig kom en besked med en adresse og det aftalte tidspunkt.

Og hun var der sgu :-).

Fint og diskret sted på Trøjborg. Men lagde ikke meget mærke til omgivelserne, for hold da op en pige.

Hun tog smilende imod mig, og undskyldte for den dårlige kommunikation, hun havde været på ferie, og da hun kom hjem havde det hele været lidt kaotisk, da der havde været vandskade i hendes soveværelse (selvom det er et byggeri fra 2020, og hun bor på 4. sal… nybyggeri:biggrin:).

Hun kysser fantastisk, og hendes krop er virkelig berøringsvenlig. Hun er ikke særlig høj, vil skyde hende til at være omkring 150, og meget petit, alder er nok et sted mellem 18-22, var lige ved at spørge efter dokumentation, men hun taler virkelig godt engelsk, og jeg kunne se forskellige bøger på hendes boghylde der pegede i retning af at hun må studere på universitetsniveau. 

Var der lidt over en time, og det var alt for kort tid. Hun holder god øjenkontakt, er meget nærværende, og jeg var igennem både oral, vaginal og anal. Alt til et flot 12 tal. Dygtig og sød pige. Der ikke er professionel overhovedet, og ja virkelig svær at få kontakt til. Men jeg har nu tænkt mig at prøve mit held igen.  

Dejligt at du har haft en god oplevelse med hende.

 

Var i Dialog med hende først på ugen. Hun lovede at kontakte mig Onsdag når hun kom tilbage til Århus igen .. .. Har stadig intet hørt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Hering skrev, den 6.4.2024 at 08:32:

Havde en aftale med hende torsdag. Og da tiden nærmede sig blev jeg mere og mere sikker på, at den ville gå vasken. 

Billeder og kontaktoplysninger manglede stadig på hendes annonce, og hun reagerede ikke på mine beskeder… før torsdag morgen, hvor der pludselig kom en besked med en adresse og det aftalte tidspunkt.

Og hun var der sgu :-).

Fint og diskret sted på Trøjborg. Men lagde ikke meget mærke til omgivelserne, for hold da op en pige.

Hun tog smilende imod mig, og undskyldte for den dårlige kommunikation, hun havde været på ferie, og da hun kom hjem havde det hele været lidt kaotisk, da der havde været vandskade i hendes soveværelse (selvom det er et byggeri fra 2020, og hun bor på 4. sal… nybyggeri:biggrin:).

Hun kysser fantastisk, og hendes krop er virkelig berøringsvenlig. Hun er ikke særlig høj, vil skyde hende til at være omkring 150, og meget petit, alder er nok et sted mellem 18-22, var lige ved at spørge efter dokumentation, men hun taler virkelig godt engelsk, og jeg kunne se forskellige bøger på hendes boghylde der pegede i retning af at hun må studere på universitetsniveau. 

Var der lidt over en time, og det var alt for kort tid. Hun holder god øjenkontakt, er meget nærværende, og jeg var igennem både oral, vaginal og anal. Alt til et flot 12 tal. Dygtig og sød pige. Der ikke er professionel overhovedet, og ja virkelig svær at få kontakt til. Men jeg har nu tænkt mig at prøve mit held igen.  

Det lyder lækkert :) Har selv kontakte hende men har ikke fået noget svar endnu. Håber jeg hører fra hende en dag. Hun lyder spændende.

Redigeret af UngMidtjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, den 9.4.2024 at 11:59:

Hvordan kontakter i hende? Kan kun se en KIK konto.

Hun har telefonnummer og billeder på annoncen når hun søger efter nye klienter. Tror desværre det er et stykke tid siden hun har gjort det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hering skrev, den 20.4.2024 at 06:55:

Hun har telefonnummer og billeder på annoncen når hun søger efter nye klienter. Tror desværre det er et stykke tid siden hun har gjort det.

Der er nogle billeder nu, ved du om de er korrekte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil lige gøre opmærksom på at billederne på annoncen findes flere steder på nettet og derfor næppe er af hende.

Helt enig. Det er ikke hende man møder (er jeg ret sikker på), men det er mindst lige så godt. Men der virker som om hun er helt væk igen. Umulig at få kontakt til.

Redigeret af Hering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusfyr1974 skrev, for 7 timer siden:

Ser lige hun har annonce lagt op idag igen, men uden kontaktoplysninger -:(

Nogle der har haft held med at få kontakt for nylig ?

Uden kontakt oplysninger og med falske billeder og ingen svar på KIK. Tror hun er fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...